Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 15. april 2009

1000 treff på bloggen

Sitter her og tenker at dette hadde jeg aldri trodd for ett par mnd. siden, at jeg skulle ha min egen blogg og i tillegg at jeg skulle få så mange treff på så kort tid. At jeg ville klare å skrive om mitt sub-liv og de settingene jeg har hatt. Har aldri vært noen dikter, men føler at det går lettere nå. Siden tingene jeg skriver om av møter og settinger er selvopplevde, synes jeg det er lettere å skrive om dem, selv om noen ganger sliter jeg med å finne ord på de følelsene jeg føler der og da.
Det er veldig godt å få skrevet ned opplevelsene med Master etter en setting, blir som å skrive en slags dagbok.
Bare at her kan dere komme med innspill, lese mine innerste tanker og hvordan jeg opplever min kåtskap og orgasmer mm..

Det har vært og er veldig givende for meg å skrive her inne. Får gitt ut det en lurer på, tenker på og ikke minst det jeg tenner på. Selv de tingene som for mange føles som ”sykt” men for meg og mange andre er bare så rått, smertefult og ikke minst veldig deilig.
Vi er alle forskjellige, både i det å være sub, og hva vi tenner på og hva vi lar vår Master tillate å gjøre med oss. Så lenge begge er enige og utfyller hverandre må det bare være herlig. Det er viktig at ikke bare den ene parten får utøvd sin seksuelle tenning mens den andre mottar, det må være likevekt. At tingene er avgjort på forhånd hva en går med på og hva en ikke vil. Gjerne skrive det ned i en ikke sub setting, sånn at en er helt klar og kan tenke klart over hva en gir seg ut på.
Ser ikke poenget med en Master som bare skal huke beina av meg så fort jeg gjør noe, men han skal tenne meg, egge meg, styre meg og oppdra meg på en god, smertefull og ansvarsfull måte og jeg skal adlyde han så godt jeg kan. Belønning for meg kan være flere ting. En trenger ros, at en er flink sub, men "time-out" at suba kan få gjøre det hun vil og liker. Selv om jeg tenner på smerte, så svir selvfølgelig fysisk straff og jeg lærer av den også men straffen trenger ikke være fysisk vond bestandig. Den kan svi likegodt på en annen måte. Orgasmenekt funker jo bra, eller andre goder som blir fra tatt en.
Tross alt har jeg gitt meg helt hen til min Master.

Ser at det ikke har vært så mange som har skrevet kommentarer, men ser likevel at folk har vært innom og det gleder meg.
Siden er jo først og fremst for meg selv, men blir jo glad når jeg kan tenne andre med mine opplevelser. Og ikke minst min Master, som kan lese sin sub mellom linjene, selv om jeg tror han kjenner sin sub meget godt nå.

I dag skulle jeg vel egentlig hatt en magnumflaske med champagne og bare latt den renne nedover kroppen. Eller bare latt den spurte inn i meg og få kjenne kullsyra boble inni fitta mi. Det hadde vært noe det.

Kanskje du har et forslag til hvordan jeg må markere "1000 treff på siden"? Kom med det, ingen ting er umulig, så kom med dine forslag.

Ønsker faste og nye tittere fortsatt velkommen til bloggen og håper dere vil følge mitt subliv videre fremover.
Ikke vær redd for å kommentere bildene vi legger ut, liker å få både positiv kritikk og negativ kritikk. Hva kunne vært bedre, hva er bra osv. Det gjør lysten til å legge ut flere bilder av meg selv større. Er her for dere også vettu.

Bukker dypt og takker alle dere 1000 som har vært innom bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar