Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 15. april 2009

Bare en takk til Master

BDSM er:

smerte og nytelse......

å frykte smerten og på samme tid lengte etter den....

å legge sin vilje i hendene til sin Master.....

noen ganger straff......

å flytte grenser - bevisst eller ubevisst......

blind tillit til sin Master.......

å akseptere dine lyster og fantasier.......

å grine, selv om du ikke ønsker det......

å grine, når du har bruk for det......

å være tvunget til å be om pisk eller å si stopp.....

å beundre merkene i speilet neste dag......

at kjempe mot reimene og tauene, selv om du innerst inne nyter hjelpeløsheten.......

BDSM er, hva du gjør det til .......



Takk Master for at jeg kan gi meg fult og helt hen til deg. Det å få muligheten til å blomstre opp og bli den suba jeg er i dag. Svarer på alle spørsmålene jeg måtte komme med, i tide og utide.
At du tar deg tid til å høre på mine frustrasjoner til tider og har tålmodighet med meg. At du observerer mine fantasier og lar meg få strekke meg frem til dem og lukte på nye.
Takker for du hjalp meg med å få opp denne bloggen, det betyr utrolig mye for meg.

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har et supert forhold! Dit vil jeg også en dag...

    SvarSlett