Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 8. april 2009

Ønsker alle suber en "smertefull" god påske.




I dag skulle jeg skrive om lakk og lær, men det er neimen ikke lett når jeg overhode ikke har dragning den veien. Noe kan da være tøft hvis det i tillegg har en bruksverdi i seg. Men bare for å dolle seg opp gir meg ingen ting. Det er sikkert fint hvis en er sånn tjener sub eller er Domina/Master. Fin måte å vise sin rolle på, men for meg føler jeg det blir helt feil. Prøvde å finne noen sider på nettet, men fant ingen som falt i smak. Var kanskje en ting, men det var så dårlig laget og dyrt at jeg ville aldri ha kjøpt det.

Skjønner at menn/kvinner kan synes det er både røft og sexy når en med ca. normale former etter dagens mål har på seg lakk klær, men det er ikke alltid det ser like sexy ut for oss godt voksne som på langt nær har den kroppen lengre. En skal jo føle seg litt ok i det utstyret også, ikke latterliggjort.

Synes at korsetter i lær kan være fint, hvis den da i tillegg har en funksjon. De jeg har sett ser mer ut som undertøy eller kostyme. Vi er nok forskjellige, og det er jo bare fint. Det som er mest viktig er at en finner noe som passer for en.
Skulle jeg finne noe jeg synes var kjempe fint, legger jeg det ut senere. Kanskje Master kan hjelpe meg litt.











Denne likte jeg godt.

Ellers går det forover her. Master visste meg tauprøver han hadde fått og jeg kjente det helt ned i tærne der han viftet med taustompene foran camen.
Gleder meg veldig til søndagen, da blir det setting igjen. Straffeloggen er brent inn i hode mitt, for jeg klarte jo å glemme den sist. Kjenner jeg meg rett, glemmer jeg nok noe denne gangen og.

Ønsker alle suber en smertefull påske og alle Mastere/Domina en stri påske.
Nå skal jeg ut å handle inn til påsken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar