Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 7. april 2009

Oljer til kropp og nytelse


Oljer kan være godt både til å smøre på kroppen og massasje generelt.
Har selv masse duftoljer i alle varianter og har mine favoritter når jeg skal komme i rett stemning.
Har prøvd å lete etter den ene på nettet, men det ser ut som den har gått ut av produksjon. Kan jo skrive opp hva den heter, så kanskje dere er heldige å komme over den: INVIT AROMA Romance, mener det var en som het eksotisk også. Den oljen kan du dryppe litt i en duftlampe med vann, eller ta noen dråper på møbler eller andre steder. Lukt og musikk har vel litt felles, hvis en opplever noe spes en gang, og det var den lukta som fylte rommet eller den musikken. Rart det der, for jeg er veldig sånn.
Ang. oljer så er det lurt å kjøpe seg et latexlaken eller at en har et eget teppe i sengen en ikke er redd for. Er jo godt å bare kline seg inn uten hemninger for at det skal bli søl.
Kommer jeg over flere oppskrifter så legger jeg dem ut, eller kanskje du sitter med en som du vil dele med meg?


GRUNNOPPSKRIFTER:

Kroppsolje generelt:
6 dråper eterisk olje til 10 ml. vegetabilsk olje. Kompress: 6 - 10 dråper eterisk olje til 1 liter vann.
Badeolje: 8 - 10 dråper eterisk olje til en barneskje vegetabilsk olje blandes ut i badekaret.

Duftoljer:
Duftoljer til brenning i terracotta: 4 - 6 dråper eterisk olje blandes i litt vegetabilsk olje.
DUFTOLJER - ( 4 - 6 dråper totalt i litt vegetabilsk olje)

OPPKVIKKENDE / LUFTRENSENDE - Clove Bud og Lemon

FESTBLANDING - Ylang Ylang, Rosewood , Bergamot og Clove Bud

SØVNDYSSENDE - Frankincense og Mandarin

LUFTVEISPROBLEMER - Frankincense, Eukalyptus, Bergamot og Pine

ROMANTISK - Ylang Ylang, lime, clary sage.

Ylang-ylang er berømt som afrodisiakum, både for menn og kvinner. Oljen frigjør hemninger og fordriver stress, samtidig som den virker seksuelt opphissende. Den kan være effektiv i en sensuell massasje og i en duftlampe.


EKSOTISK KROPPSOLJE FOR MENN:
100 ml Baseolje
15 dråper Sandelwood
20 dråper Patchouli
25 dråper Petitgrain

MUSKELAVSLAPPENDE KROPPSOLJE:

100 ml Baseolje
25 dråper Black Pepper
15 dråper Clary Sage
10 dråper Citronella
10 dråper Benzoin



Her er en fin link der det står mer om forskjellige oljer og ulike måter de kan brukes på.
Oljer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar