Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 19. april 2009

Onanimaraton uka.

Vet ikke helt hva som har gått av Master men fikk følgende beskjed i kveld at jeg skulle onanere minst to ganger pr. dag ved to ulike tidspunkter på dagen. Er jo nesten som å ha bursdag, julaften og 17 mai på en gang det. Nå er jeg normalt av den typen som helst ville ha onanert minst en gang pr. dag, men har og blir styrt av Master, så det blir kun når han vil at jeg skal gjøre det at jeg får lov.
Fikk min etterlengtet orgasme i kveld for ca. 30 min. siden. Tok ikke lange tida før Master Costello fikk meg på reise. Merka hvordan trøkket letta og at jeg ble avslappet, selv om jeg bruker en del tid på å lande. Noe som skyldes at jeg ikke klarer å tømme g-punktet selv, og når en kjenner at plomma er sååååå hoven er det litt trøbbel med å få roa seg.

Master har bedt meg om å notere opp hver orgasme tur jeg får denne uka som igjen skal legges ut på bloggen til søndagen. Han skal også ha umiddelbart sms eller på msn min opplevelse av orgasmen.
Så nå har jeg laget meg onanidagbok på datan.

Videre er det Master som bestemmer når jeg skal stå opp og når jeg skal legge meg. Virker som han synes jeg har vært litt sløv, siden han påpekte dette i kveld.

Litt av Masters ord:
Husk at du skal i seng senest 23.30 hele kommende uke.. foruten fredag og lørdag, da skal vi være litt fleksible..

Må bare innrømme at jeg er kjempe dårlig med å spise. Ikke at jeg ikke er sulten men at jeg glemmer eller synes det er kjedelig å lage mat til bare en person. Frokost har jeg vel aldri spist før jeg fikk Master. Så han benytter spisingen min som straff. Spiser jeg ikke, så får jeg heller ikke belønning. Skal med andre ord spise tre måltider, første måltidet skal være kl. 9.00 uff, det blir tøft og det siste skal være før kl. 20.00 hver dag.

Jeg skal også ha publisert blogginnlegg før kl. 16.00 hver dag, og må dette endres skal jeg ha umiddelbar gitt beskjed til Master på sms med spørsmål om jeg kan slippe.

Innen utgangen av uka skal jeg ha fått tenkt ut 5 ulike bilder vi skal ta og som lar seg gjennomføre. Skal også gi Master ett forslag før kl. 23.00 på tirsdag, ett før 23 på onsdag, og torsdag og fredag... og det siste før kl. 23.00 på søndag.

Ja ja folkens, det er nok å henge fingrene gi. Gi meg gjerne ideer til bilder vi kan ta. Alt tas imot med takk.
Det var litt om min uke. Kommer nok til å skrive andre ting også, men ok å ha noen holdepunkter utenom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar