Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 27. april 2009

suba skal grilles.


Ja, her er pakka da, som vi har fått kjøpt oss. Må si jeg sitter med en litt skrekkblandet fryd. Føler endelig litt nerver samtidig som jeg kjenner det pirrer og frister noe veldig. Spent på hvordan det funker både på brøstene og fitteleppene og eller hvor Master måtte finne på å sette det. Regner nok med at vi må utvide litt etter vært. Var ikke så mye som fulgte med pakka (4 padds), men ok det sånn for å ha prøvd det og se om det er noe som tenner oss begge. Noe jeg nesten kan si på forhånd at vi gjør.
Må si det frister med en el dildo, bare kjenne pittringen inne i fitta, mmmmm. Og blir det ingen nytelse, så er det jo en fin straffemetode for Master.

Vet noen har dårlig erfaring med dette, men da tror jeg nok at det har blitt vist lite hensyn. En må jo prøve seg frem litt forsiktig. Det er tross alt snakk om strøm. Så får en heller øke styrken etter vært som en ser det funker.
Moro om det er noen som har noen ideer til bruken som selv har brukt dette før.

1 kommentar:

  1. Det blir spennende å høre om erfaringene dine med dette. Jeg har jo som du vet litt dårlige erfaringer, men det er nok vel så mye fordi jeg rett og slett HATER å få støt :)

    SvarSlett