Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 10. juni 2009

Endelig, jeg fikk lov å bruke maskina igjen

Her ser dere maskina og sånn utstyret er nå, ser ut som det er blitt forbedret.Vet ikke 100% da, ellers er det dårlig det som følger med, men det kan løses som jeg har gjort med min.

Lyst på en?
Love machine


Sitter her skjelven kl. har blitt kvart over to alt. Tida går så fort med Master Bias. Ikke så rart så mye han har i planene når vi møtes på msn og chatten på morran.
I dag skulle "lille" komme å hente sine to pisker også.
Dagen starter med at jeg blir vekket av at jeg får en sms på mob.tlf. Står opp og vet hvem det er, så det er bare å sette seg foran pc,n og hilse pent på. Der sitter han Master Bias og synes det var på tide at jeg fikk stått opp. "lille" og Trine er innom også og det blir en hyggelig formiddag fylt med kåtskap og hardkjør.

Master har lovet meg en overraskelse i dag, men ber meg først å hente frem klypene. Ja ikke bare to men tolv. Setter dem lydig på brøstene og det tar ikke mange sekundene før jeg kjenner kåtskapen river i meg. Master Bias kjenner meg godt nå, og ser fort når jeg blir kåt.
Det begynner å verke og pulsere i fitta og mens tida flyr får jeg endelig lov å gå til maskina mi og ta første runde. Setter den på gulvet for jeg vet da tar den kjappest tak på "plomma" og jeg kjenner etter en kort stønn at det renner varm fittesaft nedover beina. Bare surklelyden gjør at jeg blir kjempe kåt. Skikkelig sørpeføre, surkl surkl hmmmmm. Det dirrer i kroppen og jeg har trøbbel med å komme meg bort til sofan, neste så jeg tryner så slapp og sløv er jeg.
Ser mot camen med sløret blikk og er sååååååååå kåt. "lille" ringer og sier dem er på vei. Og jeg som er så kåt. Sier til Master Bias at jeg må bare få kjørt meg en runde til, men får til svar at jeg får pent vente. Han vil ha meg så kåt som mulig før gjesten stiger inn døra her.
Endelig får jeg lov gjestene er her vel om ca 10-15 min, og går mot senga. Denne gangen legger jeg maskina i senga sånn at jeg kan nyte lengre og det går ikke lenge før jeg kjenner det renner varm fittesaft fra "plomma" nedover og at baken blir våt. Orgasmen rir i meg, og jeg sakker farta og drar pusten godt inn og puster godt ut. Tar en runde til og kjenner det nok igjen bare renner av meg. Men kan ikke holde på for lenge, for det er ikke lenge før besøket kommer. Får vasket dildoen og legger et håndkle over. Har "lille" lyst kan hun jo få se vedunderet mitt.
Har ikke mer fått satt meg i sofan, da "lille" kommer inn døra sammen med en koselig fyr.
Vi snakker sammen og de små tester piskene og paddene jeg har. De blir ikke så lenge, men får med seg de to piskene. Kjempe koselig jente "lille" og vennen.
Jeg er fortsatt kåt og spør Master Bias om jeg ikke kan få komme en gang til.
Han skal snart bort, så han er litt ekstra snill og sier ja. Setter maskina på gulvet nå, vinkler dildoen mer på skrå og legger meg over madrassen mens jeg lar dildoen jobbe i meg.
Så sprekker plomma og det renner varmt helt ned til gulvet, så bølger det grøssninger i meg og jeg nesten hiver etter pusten og stønner høylytt. Men jeg vil komme igjen og igjen, så jeg setter opp tempoet og så tar det ikke lange stønna før jeg kjenner den varme fittesafta renner samtidig som det surkler av lyden av safta som nok en gang nedover beina.
Det som er litt "ille" er at jeg er jo like kåt i det det kommer som da jeg starter, så nå sitter jeg her da, dritkåt, men kan vel ikke akkurat ha dildoen i meg hele dagen.
Håper det ikke blir lenge til neste gang jeg får ta den i bruk. Og jeg er ikke lite gla i den heller kan du tro.

2 kommentarer:

  1. så herlig lesning..skjønte du hadde det godt idag.klemmer

    SvarSlett
  2. Hvem er så denne annonyme da. Klemmer tilbake jeg.

    SvarSlett