Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 11. juni 2009

Et lite utvalg


Det går forover her, men samtidig som det minsker drastisk på skinn og lær. Har fått gjort klart for 20 "painsub" padder som jeg har valgt å kalle dem, de runde dobble som smeller godt på baken. Dem som er på bildet er ikke helt ferdig, skal trekke håndtakene med skinn. Tre "Master padder" er gjort klare, begge er bortbestilte. Den første ga jeg til Master W som takk for god opplæring. Ellers har det blitt litt pisker som dere kan se på bilde og ca. 10 nøkkelringer. Skal få tatt bilde av dem også, må bare pynte litt mer på dem.
Har du lyst på noe av det jeg lager, så send meg en mail på adr over. Sånn ca. priser finner du på "Fotogalleriet".
Må også få takke Master Bias for min siste reise med maskina i går før jeg gikk å la meg. Godt å legge seg etter en go runde med den, bare få i seg litt væske først. Blir go og skjelven etterpå, og bare kjenner pulsen roer seg mens en ligger anpusten i senga. Lukke øynene og bare tenke på settingen som er i vente, snart håper jeg.
Ble en del væske som ble tappet i løpet av dagen i går, så en må bare få fylt på også. Føler nesten at det lukter kåtskap av hele stua her, men heldigvis forsvant det når jeg fikk dusja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar