Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 12. juni 2009

Koselig besøk i fra Haugesund
















Det har vært en kjempe hyggelig og ikke minst koslig kveld i dag. Var så heldig å få besøk av Master "nn" fra Haugesund.
Flaks var det at han var på disse trakter og hadde lyst å komme innom å hilse på, samtidig holde av en pisk.

Bare det at samtidig som han er på vei, driver Master Bias på chatten som vi var alene på der og da og kåta meg opp til den store gullmedaljen. Så når Master "nn" ringte og lurte på om han var i nærheten , fikk jeg pent beskjed av Master Bias å si at jeg var dritkåt, noe jeg var og. Var så kåt at jeg vurderte sterkt å ta meg en runde med maskina, men vet av erfaring at da blir det bare verre, det er ikke gjort i en fei å tømme den plomma nei. Må flere runder til det.

Vet ikke om han fikk med seg det sløra blikket mitt da han tredde inn døra her med pizzan i hendene. Tviler sterkt på at det var akkurat det som sto i hodet hans da.
Fikk en stor god varm klem før vi satte oss ned. Nå er Master "nn" en meget lett person å snakke med. Og vi har jo snakket en del sammen før på mobilen og msn.
Det ble mye skravling om sub og Dom et spennende tema og pizzan smakte kjempe godt. Noen av piskene måttes jo prøves, både flogger, padder og pisk. Han var meget fornøyd med arbeidet jeg hadde gjort og så frem til mer handle senere.
Men har en først mannehjelp ihuse så kommer dem ikke unna saga, så jeg satte han igang med, men så at klokka var blitt vel seint. Ingen vits å få sure naboer inn her, det hadde tatt seg ut med over 30 pisker hengene over alt her.

Var litt lei meg at han måtte kjøre den lange veien hjem, men skulle ta seg en rast på veien.
Håper virkerlig at vi møtes flere ganger og kanskje også sammen med Master Bias som innstruktør. Hvem vet??? Holde kontakten skal vi uansett hvordan det blir.
En virkelig koselig mann, som jeg satte stor pris på å få snakket med.
Må jo tilføye at jeg har nok lada mobilen en del ganger de siste to ukene, men det er bare koselig.
Fint at en kan dele med hverandre av kunnskaper om det er på den eller den måten. Vi gir hverandre noe som meg en er erfaren eller ikke. Heldigvis er vi ulike og det lærer vi av.
Fikk min koselige sms av Master Bias også, da var kvelden reddet for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar