Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 12. juni 2009

Master Bias kjører meg igjen


Ja, så var vi sammen foran camen igjen. Master Bias trekker kåtskapen i meg så jeg har trøbbel med å lese det han skriver. Men ingen ting er ferdig før klypene er på plass og de skulle sitte 6 på hvert brøst nå og de skulle sitte på i over en god halvtime. Det kjennes ikke så ille ut i det de settes på, men etter hvert så kjenner jeg det mer og mer. Ikke vondt på vond måte, men jeg kjenner jeg bare blir våtere og våtere.
Det virker ut som om Master Bias har gooooo tid der jeg sitter foran han og sliter med å sitte.
Planen hans var vel at det skulle være flere tilskuere, men vi ble alene noe jeg var glad for. Sitter og venter spent på når han gir signal til å ta dem av, men dette er ikke planen hans. Du får sette på tre til på hver suba mi. Lydig gjør jeg som han sier og sitter og nesten tripper av kåtskap. Det renner av meg, godt jeg sitter på et håndkle.
Endelig får jeg ta dem av, og merkene etter klypene er synbare både i hakk og rødmerker. Det er så godt å ta på brøstene etterpå, og jeg får lov som belønning å onanere etterpå. Skrur av camen og setter på Master Costello som nå er satt inn på laptopen. Frem med vibben og det tar ikke lange stønna før jeg får min første morra orgasme. Kjenner den er kraftig og den rykker til i hele meg.
Ikke dårlig start på en dag, men det er jo "freddan" i dag.
Må bare få tilføye at jeg har bevilget meg 11 spurtorgasmer i dag, det er jo som sagt "freddan" Sitter ennå og er dritkåt, men får roe meg litt nå. Farlig den maskina for får en først starta så er jeg drit kåt hele tida og tenker på at den står der og venter. Få i meg litt væske om ikke annet.

Nå skal jeg ikke redigere innlegget mer for i dag. Nå får det være nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar