Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 29. mars 2010

Bolter og påskekos


Ja så var endelig boltene på plass i taket. Det ble både i stua og på badet. Må jo ha på badet jeg som har badekar og stort bad. Innrømmer at fantasien går litt løpsk der inne, og som dere kanskje vet er jeg stor fan av waterbondage.
Takker Master L kjempe mye for jobben og håper pisken kan gi deg litt hygge.

Da er det bare å vente på "påskegodisen" og andre spennende settinger sammen med Master.

Har fått litt fri i påsken, noe som kan føre til at suba finner på noe gøy. Litt godis er lov å unne seg, om det er på den eller den måten. Om den ikke blir så smertefull, så kan den i det minste bli litt søtt. Har lov å være litt rampete når en har fri.



Ønsker alle suber en smertefull påske og Mastere og Dominaer en stri full setting. Kos dere alle.

Nå skal jeg kose meg litt med den nye lille spennende saken jeg har fått i dag.

5 kommentarer:

  1. Håper den fungert slik den skulle moro med nytt leketøy.
    madam

    SvarSlett
  2. Ja da, den var kjempe fin, sov til 12 i dag, så den gjorde nok jobben sin, hehe Tror aldri jeg har sovet så lenge jeg, om det var vibben eller annet vet jeg ikke, men godt var det.

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker meg også kroker i taket :)
    Hva sier familien din til kroker på badet? Hehe...
    Jeg rapper den kyllingen og legger på min egen blogg, den var supersøt! Håper det er ok! :)

    SvarSlett
  4. Krokene er ikke så store, og jeg har hengt smijerns lampe for telys i den. Ikke det, mine barn vet godt hvem jeg er. Før hadde jeg andraskors på soverommet, uten større spørsmål.
    På badet henger badehåndkle pent, hehe
    Bare koselig at du vil ha den lille kyllingen, måtte jo finne noe som passet til påske og setting, hehe
    Håper du får en knall fin påske masosub.

    SvarSlett
  5. heihei suba håper du får prøvd krokene

    SvarSlett