Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 31. mars 2010

Onanistsvin jeg, nei da.

Dette blir en hard påske. Ikke bra å gi suba fri i påsken, for jeg går drit kåt hele tida. Den nye vibben er jo bare kjempe fin og jeg kommer som et skudd. Og når alt er så bra, så blir det til at det blir mye onanering på meg.
Ikke gjør det noe bedre når jeg har blitt medlem på Qruiser heller, mange spennende personer jeg har blitt kjent med.
Det er så ille nå, at latexlakenet ligger på sofan hele tida, ikke noe vits å ta det bort, når jeg må hente det rett etter på.
Siden jeg hadde fri, så har jeg bedt noen til meg til lørdagen. Føler jeg fortjener det, litt moro skader ikke.
Merker også at jeg har tråkka over en stor sperre jeg har hatt, noe som igjen fører til at jeg er mye friere i forhold til andre til stede. Og det er jo ikke noe dumt da. Det betyr bare mer moro.
Nei jeg får vel gå tilbake til der jeg kom fra, sofan og kose meg videre, det er jo påskeferie.


Her er min F 16. Anbefales på det varmeste, ikke er den dyr heller.

4 kommentarer:

  1. har den nye vibben fått noe navn???

    SvarSlett
  2. Nei, men har en jeg kaller F 16.
    Noen forslag kanskje.

    SvarSlett
  3. Hei panisuben

    Så bildene av deg på siden til MadamJancka.
    Fikk desverre ikke komentert de der, men det var mye bra :)
    Ser ut og høres ut som du koser deg med den nye viben :) Det er bra :)
    God påske vennen :)

    Klemmer fra rosasuben ;)

    SvarSlett