Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 12. mars 2010

Så daua jaggu meg den også-

HJELP !!!! At det går an. Var klar for en lang kveld med masse kos. Slenger meg ned på sofan og tar frem mine favoritt dvd, smeller dem inn i spilleren og legger meg til rette.
For dere som ikke vet, så bruker jeg et supert massasje apparat fra E-kjøp, koster ikke mange kronene men den gjør skikkelig jobb. Klitten blir steinhard på kort tid og jeg nyter de første orgasmene som kommer i bølger. Bena får krampe aktige bevegelser, og det iler langs etter ryggraden da den siste orgasmen kommer og jeg glepper vibben ut av hendene.
Har lagt et håndkle under meg, for det blir vått, når en er såååå kåt. Har gått kåt i hele dag, så ille at jeg har mest lyst å sette meg på noe digert, fylle hele høle helt.
Etter å ha kost meg halvveis i filmen er jeg så svett og varm at jeg tar meg en lang deilig varm dusj. Stiller massasje dusjen på hard stråle, så kan jeg bare la den jobbe over klitten mens jeg lener meg inntil veggen. Og jeg kommer igjen, våt og varm og så skjelven prøver jeg å vaske meg og få skylt meg. Slenger bare badekåpa så vidt over meg og holder meg fast mens jeg går mot sofan igjen. Der ligger F 16 som jeg kaller den. Den som får meg i store høyder.
Nå slenger jeg beina opp på bordet mens jeg aker meg litt på utsiden av sofan. Setter i gang og kjenner orgasmen bygger seg opp. Men denne gangen ville jeg prøve å holde litt igjen, for jeg vet fra før at da blir orgasmen mye sterkere. Det er neimen ikke noe lett jobb, så så nære og slutt.
Så pån igjen så så nære og slutt. Men til slutt orker jeg ikke mer, og må bare komme.
MEN hva skjer da, jo da, da begynner den trofaste F 16 å få fly trøbbel, det rasler og harker i motoren og jeg kjenner omtrent ikke vibrasjonene den liksom skal gi fra seg. Er det mulig..
akkurat nå liksom. Jeg blir så sint, at jeg er rød i ansiktet, og ikke mindre svett.
Vet jeg har vikaren på soverommet, men han tar liksom ikke den biten der. Og hva gjør man når man er så til de grader klar, jo da. Da er det rett i dusjen med fitta og spyle den ned med kaldt vann. Få roa klitten og prøve å bite tenna sammen.


Lurer på om jeg skal lage en liten RIP samling på alle de vibratorene jeg har hatt som har blitt utslitt, jaja det kan jo være noe feil med dem og da.
Hadde jeg hatt penger nå, så hadde jeg vært i byen i morra, men jeg får ta det som ei lekse og trening.
Eller jeg får spørre Master om jeg kan ha en liten sex-hjelper, det hadde kledd meg veldig.
Det får jeg ta opp med han i morra kanskje.
Men nå skal jeg prøve å sove da, fortsatt våt og varm, får drømme om en playrape til da.
Det er kanskje ikke så lurt det heller, kanskje jeg sklir ut av senga. Nei, tørrles, det hjelper.

Bare en liten info. Jeg får besøk av Domina og hennes slave den 19. Der jeg skal kun være passiv mens Domina styrer slaven sin. Gleder meg helt vilt til det.
Så vindusvaskemiddel er kjøpt inn, Jif, grønnsåpe mm. Alt er klart for slaven.

3 kommentarer:

  1. heheheheh...SÅ derfor morgenkåpa på i går kveld ja hehe......kunne trengt en slave hit og...ta siste vask og pakking....hehe..subinne

    SvarSlett
  2. Hahahaha, stakkars søta, ikke bra at du sliter dem ut så fort...

    Hva med en magic wand? dem går jo på strøm! vanskeli og slite ut og for er beregnet på å gi klitt orgasmer ;)

    SvarSlett
  3. Denne går på strøm, du finner den på el-kjøp og jeg har hatt den lenge. men bruker den flittig så og si hver dag, så da blir den nok litt mer slitt.

    SvarSlett