Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 30. april 2010

Kraftig Flogg


Ja, så er det helg igjen da. Kjenner kroppen er rastløs og meget klar for det meste.
Nesten sånn at en ønsker å finne på noe sprell, være skikkelig rampete, for så å ønske at en fikk skikkelig straff.

Starta dagen i dag med en skikkelig multi orgasme, fin start på dagen det.
Fikk til og med muligheten for en runde til litt ut på dagen, så jeg er lettere antennelig nå, her jeg sitter. Skal ikke mye impuls før orgasmen står klar her.

Får nok bare kose meg så lenge jeg kan og har mulighet, ser ikke helt for meg at jeg må bruke noen form for kyskhetsbelte, da hadde jeg blitt mannevond, og ikke lite mutt og sur.
Får panikk nesten bare ved tanken.

Blir ikke mindre geara av at jeg driver og lager utstyr. Holder på med en kraftig Flogg i semska skinn. En Flogg som skal varme opp baken skikkelig.
Lukker øynene og bare tenker på hvordan det vil føles, kjenne at baken blir rød, øm og den deilige kåte følelsen etterpå som strømmer igjennom kroppen. Forplanter seg inn i ryggeraden og vider helt inn i fitta. Merker at det knyter seg, og at det renner varm fittesaft ut av meg, mmm.

Håper og lengter veldig etter en dreven Master kan ta tak i meg. Dra meg i håret og sette meg på plass. Tror det er litt å ta tak i nå, etter så lang tid uten noen til å styre meg.
Kjenne pusten av han i nakken, selv om han ikke er der, merke nerva i kroppen og pulsen som stiger etter som tida går.
Dobbelt forbruk av truseinnlegg fordi det renner av en hele tida.
Gå med røde kinn god og svett, og ingen rundt deg skjønner hvorfor.
Deilig......
Virrer stressa rundt deg selv, fordi tankene dine er andre plasser enn der de kanskje skulle ha vært.
Noen som har lyst å teste den på meg? Lov å håpe.



Her er Floggen. Testet på meg av Madam og godkjent.
Meget deilig på baken, både varmer og svir.
Fin til oppvarming og hardere bruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar