Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 25. april 2010

Liten test av pisken før kjøp

Måtte bare legge ut ett par bilder etter en test av piskene da en kjøper var innom.
Det ene er tatt på onsdagen og det andre i dag 4 dager etter.
Rart med suveriner, hehe men liker det godt.
Kanskje ikke så rart at det var litt vanskelig å sitte på vei oppover til Ålesund.
Det var forresten en kjempe fin tur. Ble kjent med mange flotte sm,ere.
Bare måten en ble tatt imot på, var kjempe fin. Ble dradd inn i varmen.
Takker alle for at helgen ble så fin, spesielt til de to lederne der.
Veldig innholdsrik helg, selv om jeg valgte å være passiv.
Får nok ikke lov til det neste gang jeg skulle komme dit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar