Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 19. april 2010

På let etter en ny Master

Ja, som dere vet er jeg nå på jakt etter en ny Master som passer meg og mine behov.
Det er ikke lett i denne sm verden å finne ut hvem som passer en bestandig.

Har etter vært begynt å kjenne igjen hvem som er seriøse og ikke.
Må bare si at skal DU ha meg eller ønsker meg som din slave, så må du vise litt iver.

Hjelper ikke med en melding i ny og ne, for da går jeg fort lei.
Du må jobbe litt med meg, bli kjent osv. Det er stor forskjell på en hobby og livsstil. Alle kan tenne på å se en film, men det er langt unna hvordan det blir praktisert.
Ser også at du har tid i helgene, ikke bare når du er på jobb.

De som starter med sexprat med en gang dropper jeg fort. Det er lang vei før det evt. blir noe sånt, og jeg liker å bli kjent med den som en dag skal styre meg helt. Gi meg helt hen til. Og da er det viktig at Master har fått skaffet seg en viss info om suba og omvendt.

Har nå 4 stykker jeg skriver med, men ser jo fort dem som har pc,n på jobben og ikke kan nå en ellers. Og sånt gidder jeg ikke. Er vel to som jeg ser som mulig og den ene skiller seg litt ut i positiv retning. Men det får tiden vise, kan jo være at jeg tar feil også.

Synes det er kjempe viktig for begge parter at en sier i fra om en blir borte, og ikke bare blir helt stille. Da ser jeg på den som uaktuelt.

Det er nok av dem som ønsker seg en painsub, så da får du jobbe for å få henne hvis du er interessert.
Den som skal eie meg, må vite hvordan det er å styre en sub, gi henne oppgaver, sette grenser, disiplin mm.
Det handler ikke bare om en setting sånn en gang i blant, men mye mye mer. Settingen ser jeg bare som bonus.

Så ikke gidd å engasjer deg, hvis du vet du ikke kan den oppgaven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar