Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 27. mai 2010

At jeg ikke kan lære!

Ja så ble det straff da, når dagen så ut som den skulle gå ganske bra.
Fikk mine etterlengtede orgasmer, ble hele 15-20 stk på 15 min.
Visste det ville bli lenge til neste gang så jeg bare peisa på, holdt vibben hardt
og lot orgasmene bare renne på en etter en.
En av dem som kommer er så harde at jeg går i bru og stapper puta i munn, bena rister samtidig som spasmene går over hele kroppen.
Deilig å kjenne dem bare renner på, ene multi orgasmen etter den andre.
Mens jeg ligger sånn tenker jeg på hvordan Master skal bruke meg hardt i juni. At han bruker kroppen min slik han vil. Trengte ikke noe dvd denne gangen, tankene og kåtheten som hadde bygget seg opp i hele 14 dager var nok at jeg kom så fort og lett som bare den.

Men det var på hengende håret, Master var ikke helt fornøyd med meg, siden jeg hadde stoppa filmen før jeg fikk lov. Gikk sikkert 10 min med psykisk terror mot meg før jeg endelig fikk vite at jeg fikk lov. La meg på sofan med min mest hissige vibb mens camen var rettet mot så Master fikk se.
Etterpå blir det en deilig varm dusj og slapper av litt.
Går inn på chatten og snakker med dem som er der, men klokka går fort i hyggelig selskap, så da det er på tide å logge av blir jeg som vanlig for sein.
Pusse tennene 23.45 og logge av 23.55 men det ble to min over midtnatt.
Iler inn på soverommet og legger meg, sender en sms som avtalt.
Men Master er ikke fornøyd og er sint fordi jeg prøver å forhandle med han hele tiden, så da blir det garderobeskapet. ååååååå at jeg ikke lærer. Hater garderobeskapet.

Laptopen står i stua, så det er helt mørkt og ingen som ser, men går lydig inn i skapet.
Etter noen min ringer Master og snakker med meg en stund. Mest for at påminne meg om hva som gjelder. Nemmelig, Masters ord gjelder, og ikke forhandle om det.
Jeg blir både refset og opphisset i skapet, så både tårer og fittesaft renner nedover.
Holder på å skli på det våte gulvet i skapet for det er så vått av fitte saft.
Men jeg hadde tydelig ikke lært, for jeg prater for mye, og det blir straffe tid.
20 min ekstra for hver gang, og dette skjedde tre ganger, så da ble det hele to timer inne i skapet.
Jeg kunne sikkert ha gått ut av skapet, for camen sto jo ikke på, men jeg klarer bare ikke.
Bare tanken får meg dårlig og kjempe dårlig samvittighet.
Etter to timer sender jeg Master sms at jeg går ut, tar meg noe å drikke og legger meg.

Våkner plutselig at mobilen ringer kl. 4, det er Master som lurer på hvordan det hadde gått i natt, siden han hadde sovnet etter siste gang vi snakket sammen. Selv trodde jeg klokka var 5 og at han skulle på jobben.
Regner med at jeg ikke får sove mer, men prøver å legge meg.
Og når våkner jeg tro?? Joda klokka ett. Herregud, det har aldri skjedd meg, hva skjer liksom.
Kan det være den psykiske påkjenningen som fikk meg til å sove så lenge.
Uansett så var det kjempe deilig, men samtidig som det gjør vondt av å tenke på at Master er på jobben og er sikkert kjempe trøtt pga. sin ulydige slave.

I dag har det ellers vært en rolig dag, ingen opphissende sms, er eller oppdrag jeg må gjøre.
Det passer meg bra, for jeg kjenner jeg er litt sliten, ble en heftig dag i går og ikke minst natt.
Fant frem bøtta og vasket inne i skapet etter all safta som ble på gulvet der i går.
Ellers har jeg prøvd å være litt flink med huslig ting.

1 kommentar:

  1. Herregud som du skriver! En behøver slett ikke å være BDSM-orientert for å bli revet med av beskrivelsene dine (men det hjelper sikkert!=))). Fortsett å formidle opplevelsene dine i bloggen Painsub, det gjør hverdagen til oss andre mye bedre!

    SvarSlett