Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 23. mai 2010

Brosten er no dritt

Tenkte jeg skulle være litt flink i dag og ta meg en tur til byen og titte.
Det var jo så deilig vær så det fristet veldig. Titter på frukttrærne som blomstrer og det er bare så nydelig ute.
Så kommer jeg inn til byen og skal bare over veien for så å kjøre oppover gågata.
wow hva skjer da, jo da. Brosteinene får jo klitten til å våkne. At jeg ikke tenkte på det.
Så kåt som jeg er fra før og så dette. Kjenner det renner nedover i fitta, varm deilig fittesaft. Det verker og pulserer. Er sikker på at jeg kan komme når som helst.
Hadde jo nettopp kommet til byen. Må bite tenna sammen de lange meterne det er opp til torvet.
Det blir en sann lidelse og kjøre oppover gågata, men følte jeg ikke kunne snu.
Gruer meg allerede for veien hjem.

Trenger ikke noen egg i meg jeg. Tørr ikke tenke tanken på hva som hadde skjedd da.
Reiser meg litt diskre opp og ser at det er en bra våt flekk bak meg. Puster tungt og prøver alt jeg kan for å ikke vise de andre som er rundt meg hva som skjer. Så svett og varm. Tar tak i jakkeerme og biter til, rett før jeg er fremme. Blir sittende en stund før jeg klarer å sette meg opp. Ups, det var visst en orgasme det, men ikke frivillig påført.

Tror vel ikke egentlig at dem skjønner så mye, men en føler jo at alle vet.
"Se der da, den kåte dama."
Uff blir flau bare ved tanken og jeg er sikkert rød i kinna også.
Så bærer det hjemover, stål setter meg i det jeg tar fatt på gågata igjen.
Dette er siste gangen jeg kjører her når jeg har orgasme nekt. Det er tortur på det sterkeste.
Og det dumme er at jeg påfører meg det selv. Ikke nytter det å kjøre fort heller, da kommer jeg i vært fall og da ikke bare en gang, men mange. Det går i sakte tempo veien hjem, hehe
Tok vel tre ganger så lang tid hjem som til byen, men det fikk så være.

Vel hjemme, er det bare å få skifta. Tar en kjapp spyling, ikke for lenge for da kommer jeg igjen.
Får på meg noe nytt og lager meg en kopp kaffe. Prøver å samle meg litt.
Går jo ikke et minutt uten at jeg blir påminnet på hvor kåt jeg er. Har prøvd alt mulig for å få tankene på andre ting.

Tenk om jeg tørker ut da, eller gror igjen. Fordi det går så lang tid mellom hver gang jeg får onanere.
Det hadde vært kjempe krise.

2 kommentarer:

  1. Nå har ikke jeg en slik sveisent kjøretøy som deg,men når det gjelder orgasmenekt.... vet ikke om det hjelper men det går ikke mange minuttene uten at jeg er kåt selv.... du er ikke alene om det,men vi vil jo ha det slik...
    ikke sant?
    klem flunde

    SvarSlett
  2. Er jo det som er så deilig flunde, at vi kan få gå så kåte, kjenne nerva i oss hele tiden. Og selvfølgelig liker vi det, om vi får lov eller ikke får lov.
    Min Master er meget streng fyr, så her er det ingen kjære mor. Hjelper ikke med alle mine argumenter, da blir det heller mer straff.
    Hvem bestemmer??? JO MASTER

    SvarSlett