Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 26. mai 2010

Den endelige dagen, hvis alt klaffer

Ja, så har det gått 14 dager da, uten at jeg har fått lov å onanere. Vet det var en liten sprekk da jeg var i byen, men det var ikke beregnet eller planlagt. Og jeg fikk min straff for det. Og var jeg ulydig igjen ville jeg få en time hver dag inne i klesskapet og jeg kan ikke si det frister.

Må si jeg har ventet lenge på denne dagen, skulle nesten tro jeg aldri har hatt orgasme før.
Men det er vel sånn med oss dritkåte suber, som helst onanerer flere ganger for dagen, at 14 dager blir som år.
De to siste dagene har nesten vært som et mareritt for meg. Selv om avstanden er stor til Master, ser han meg meget godt over skulderen. Kjenner nesten pusten av han i nakken.
Det startet i går, da begynte det å renne inn sms,er på mobilen min. Ikke noe vanlige sms,er men drit kåte og kommanderende.

Etter å ha blitt hissa opp til de grader fikk jeg plutselig beskjed om at jeg skulle kle av meg naken og legge meg på sofan. Og hva tenker en på da, der en ligger.
hmmm nemmelig kåt kåt kåt enda mer kåt, vil komme nååååååå
Neida, og maser jeg utsetter han bare dagen i morgen til enda lengre. uff
Dagen i går kom jeg meg igjennom på et vis. En del nye folk på chatten var det og det er alltid hyggelig. Får sms av Master at nå er det legge tid, og jeg sier natta til folket.
Prøver etter beste evne å sove, men jeg er såååå varm og kåt, så det ender med at jeg tusler ut i stua og legger meg på sofan.
Skriver litt, tenker det kunne få meg på litt andre tanker, men sovner vel ikke før nærmere halv fem.

Så kommer dagen i dag, våkner selvfølgelig like kåt hvis ikke verre. Ønsker Master en god dag, og det tar ikke lange tida før mobilen begynner å vibrere.
Det første jeg får beskjed om er at jeg skal sette meg ned å se harde bdsm filmer. hmmm ja det er jeg i slaget til nå tenker jeg, å prøver å spørre pent om å få slippe.
Men den gang ei, så jeg setter meg lydig ned, og starter med noen av de filmene jeg har.
Etter en stund får jeg beskjed om at jeg kan stoppe.
Siden det er så fint vær, tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten tur ut, men må snu i det jeg kjenner at det ikke var så lurt. Den følelsen jeg fikk, fikk jeg for to dager siden og jeg tørr ikke la det skje igjen.

Kommer hjem kobler til det nye tastaturet jeg har fått kjøpt meg, ja noe fikk jeg ut av turen heldigvis.
Så durer mobilen igjen, og en ny sms fra Master dukker opp. Sett deg å se nye filmer og finn frem vibben din og la den gå mens du holder den i hånden.
HVA???? Tror han er gal jeg, dette er jo tortur , banner stille inn i meg, men gjør som jeg blir bedt om.
Får også beskjed om at uansett hvor jeg går, skal vibben være med.
phuuuuuuu Etter noen min. foran skjermen, sender jeg en ny sms, for da er det bare sek før jeg kommer. Er så våt at det er den rosetten i baken og håndkle jeg sitter på er også vått. Bena rister og kroppen skjelver, så nære så nære.
Men det tar tid før jeg får svar, så jeg må bare slå av noen sek. Jeg skal jo ikke komme, og det er jo grenser for hva jeg klarer også.
Så kommer endelig sms fra Master der han ber meg slutte, og etterpå ta meg en kald dusj for å roe fitta. Den er sååå hoven, kliss våt og klitten er kjempe stiv. Det ble ikke bare en kald dusj den ettermiddagen. Deilig å få skifta til tørr truse og buske.
Men jeg kom ikke.....

Så nå håper jeg bare dommen er bra når Master kommer hjem fra jobben og at jeg får lov til å ta min etterlengtede orgasme.
Hvis jeg fikk lov, så skulle det skje over cam, sånn at Master også fikk med seg den gleden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar