Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 24. mai 2010

Ny runde i klesskapet.

Så ble det jammen en tur inn i klesskapet igjen da. Uff at jeg ikke kan lære. Sist satt jeg der hele 45 min og det var ikke mye festlig. Kjempet meg igjennom tida med å få oppbakking av Master via sms.
Ja for jeg har mobilen med meg inn i skapet, sånn at Master kan sende meg sms når jeg kan gå ut derfra igjen.
Laptopen står på med camen rettet mot skapet, så det nytter ikke å snike seg ut før tida.

Men denne gangen ble det en hel time der inne. Nesten sånn at jeg rakk å ommøblere der inne, men må innrømme at humøret mitt var ikke høyt oppe der jeg sto naken, mørkt og varmt.
Spurte pent om jeg fikk gå på do, men fikk bare beskjed om at jeg fikk ta med meg bøtta/hinken inn dit. Så der satt jeg da, etter en lang stund og tissa. Kan en bli noe særlig mindre?

Tiden der inne går ikke fort og må innrømme at jeg bruker alle midler til å få komme ut før tiden, men det hjelper så lite. Egentlig vet jeg det vel, men panikken tar tak i meg.
Ble så liten at tårene bare rant nedover kinna, ikke lite flaut der en står, samtidig som det renner nedover bena helt ned til anklene av kåthet.

Egentlig er det godt å la tårene få komme, kjenne hvor liten en blir og tankene som surrer rundt i hode på en etterpå.
En kjemper vel hele hverdagen med å holde maska oppe. Så det er utrolig deilig å få være den lille, blotte alle følelser og la det bare strømme på av tårer.
Master vet godt hva han gjør med meg, og har full kontroll, så det skremmer meg ikke så mye nå som kanskje før. Selv om en synes det er ille der og da.

Tårer er ikke noe som kommer ofte hos meg under settinger, men tar det som et stort steg når de skulle komme under styring.
Det og kunne stole så pass mye på den som styrer en, tilliten en viser til hverandre. Tryggheten som Master viser meg, som lar meg synke så langt jeg kan og klarer under hans hender og makt. Og samtidig kjenne hvor godt det er å få den trøsten etterpå at en har vært flink.

Tror neppe jeg tar en tur ut med mitt lille kjøretøy når jeg har orgasme nekt. I så fall er det kun hvis jeg helt MÅ. Neppe over brosten, hehe

Tar litt tid å komme seg ovenpå igjen etter en tur i skapet, men tok ikke så lang tid som første gangen.
Sitter med hode bøyd ned og kjenner skyldfølelsen langt inn i ryggraden. Vanskelig å se Master i øynene på cam etterpå, men etter en stund er vi oppe igjen og humøret er på vei.

Håper du har lært nå? Ja Master, jeg har forstått.

Siden jeg nå var innom straff, legger jeg ved linken til et tidligere innlegg jeg har skrevet som jeg synes passer nå.

STRAFFE METODER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar