Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 16. juni 2010

10 ting som skjer når en ikke får onanere

  1. Distre
  2. Hodepine
  3. Sur
  4. Vikler støvesuge slangen rundt esken med maling, så den velver utover gulvet
  5. Etter å ha vaska gulvet, klarer en å velve askebegeret på gulvet
  6. PC,n streiker
  7. Etter å ha malt med olje maling, oppdager en at det er vannfarge en har brukt, så malingen skaller av
  8. Bare fotball på tv,n
  9. Tom for røyk
  10. 5 skift med truser på samme dag
Kåt jeg??? Nei da, ikke i det hele tatt. Så dette var litt av min dag i dag. Sånn er det når en ikke får onanere. Tror ikke jeg kan synes mer synd på meg selv nå, enn det jeg gjør nå. Men det hjelper lite. Ta deg en kald dusj sa Master.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar