Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 15. juni 2010

Mine regler og mine ord gjelder. Husk det slyna.

Så kom endelig kvelden og Master logga seg på chatten. Liker veldig godt at han er der, og det tenner meg også at han styrer meg foran de andre som er der inne.
Tok ikke lang tid før han ba meg ta på meg klypene, dem kjente jeg godt, for brøstene var bra blå og røde fra mandagen som var, det gjorde kjempe vondt.
I kveld var han virkelig streng. Tok ikke lang tid før jeg havna på sofaen heller. Nok en gang hadde jeg motsagt han, at jeg ikke kan lære at jeg ikke må det.
Åååå banner inni meg i det jeg går motvillig mot sofan. Etter ca 10 min fikk jeg sms om at jeg kunne komme tilbake på chatten. Hilser pent på de andre som var der, ser Master snakker med englesuben, det var koselig. Moro at de der inne blir kjent med hverandre.At ikke bare jeg som må snakke med alle, men at dem kan snakke sammen uten at jeg er der.
Men det tok ikke lange tiden før Master kjefter på meg igjen og ba meg gå inn i garderoben. Nok en gang klarte jeg ikke å la være å mot si han .
 NÅ!!  kremter Master, men jeg venter litt, kanskje han roer det ned, men nei da. NÅ slyna !!!!!
Blir drit sur og venter noen sekunder før jeg til slutt drar meg ut av stolen og går inn i skapet.
Nesten furter der jeg går og setter meg i skapet og lukker døra.
Etter litt tid ringer Master meg . Han spør meg om jeg skjønte hvorfor han hadde sendt meg i skapet? Jo da, jeg gjorde jo det. Men synes han var bra streng. Master ber meg tie still, får ikke snakke før jeg får lov, og igjen blir det ekstra tid i skapet.
ÅÅÅ, jeg hater å stå her inne. Trangt og helt mørkt og det tar ikke lang tid før jeg kjenner meg bra liten.
Mens Master snakker til meg, blir jeg bare kåtere og kåtere, for stemmen hans går nedover ryggraden og brer seg ned til fitta. Kjenner det renner av meg, spesielt nå når fitta er glattbarbert, være minste dråpe som kommer fra den nå kjenner jeg meget godt. Merker at jeg blir mindre og mindre og kåtere og kåtere.
Tårene bare renner nedover kinnene og små hikster.Det er litt skremmende å kjenne på den følelsen av å være så liten, samtidig som det er kjempe godt også. Så lenge en vet at noen styrer over en, og tar vare på en og at en i trygge hender, så er det godt å la tårene få komme ut.

 Master lurer på hvor kåt slyna er nå, og jeg svarer 9, ikke langt unna 10. Det er bra det slyna, svarer han. Så fortsetter han å pirre meg opp. Jo mer han terper på regler, og straff, hva jeg må og hva jeg ikke får lov til, så blir jeg drit kåt.
I en blanding av hiksting og stønning sitter jeg der, våt, varm, liten og super kåt.
Etter ei stønn får jeg lov å komme ut igjen, men det var bare nesten. Var ikke langt unna at jeg måtte gå inn igjen.
Jeg må bare skjerpe meg, men jeg prøver jo.
Når jeg kommer til Master blir det fult alvor, da er det ikke noe forhandlinger som hjelper, kun lydighet, så skal jeg klare den eksamen så må jeg virkelig øve meg nå.

Blir liggende i senga å snakke med Master en stund etterpå. Det gjør kjempe godt, og  kjenner jeg kommer opp igjen. Tar litt tid, men det går.
Master er nøye på at jeg skal komme meg opp, før han legger på. Han ber meg å ta noen puste øvelser sammen med han, sånn at jeg får slappet godt av. Trekker pusten godt inn og så sakte ut. Sånn holder vi på litt. Deilig å kjenne at kroppen faller til ro og bare kåtheten sitter igjen. Ja for den forsvinner ikke.
Prater litt om løst og fast før vi sa godt natt til hverandre.

Men det ble ikke så god natt på meg i natt da.
Har tenkt og tenkt på at jeg må skjerpe meg, være flinkere til å være lydig.
Ser ut som jeg har snudd døgnet, men sover ikke på dagen heller, men litt dårlig rygg har vel de fleste av oss, så det går nok bra.
Så det ble til at jeg har virra rundt her, skrevet litt, tok meg en tur ut og tok bilder av soloppgangen klokka. 3.30 i natt. Nydelig sol var det, og stille og rolig. Det er det bilde du ser her, jeg har tatt.
Men nå kjenner jeg øyelokka nesten detter ned her, så nå tenker jeg at jeg får sove. Nå er klokka blitt ti over ni, så nå rigger jeg meg til på veranda,n og nyter den deilige sola. Så blir jeg brun samtidig som jeg kanskje får sove litt.

Bruker slyna istenden for suba, siden Master kaller meg det, så faller det seg mer naturlig at jeg også bruker det når jeg skriver om oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar