Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 8. juli 2010

Ja så var vi i gang igjen da.

Det varte ikke så lenge den friheten til å onanere så ofte og mye jeg ville. Kanskje like greit. Har ikke godt av det vettu. Så nå får jeg ikke lov å onanere før til søndagen, med mindre jeg er flink da.
Ikke bare det, men jeg skal ha vibben liggene ved siden av meg når jeg sover. Trening sier Master. hehe
Vet nå ikke det da, så forvirra jeg er om natta, er det lett og bare gripe fatt i den. Kan jo ikke ligge der å støve ned heller.

I dag kommer eks. Master og skal ta bilder av meg. Må si jeg gleder meg og håper vi får noen fine bilder til bloggen. Han er meget flink, så det går nok bra.
Får gjemme unna pisker mm så det ikke frister til bruk her.
Er ganske kreativ av meg, så¨jeg har mange planer ang. bildene.
SÅ FØLG MED, legger dem ut så fort dem er klare.

Det er noe galt med kommentar innstillingene her tror jeg. Har prøvd å skrive flere ganger og enten så kommer det ikke opp, eller at det kommer flere timer etterpå.
Håper det bare er BLOGG.COM som sliter litt og at det blir retta på.

 Foto
 Det blir visst ikke noe foto i dag da eks Master ikke er i form, men vi håper vi kan ta det til uka som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar