Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 21. juli 2010

Jeg fant, jeg fant.

Til min store fortvilelse trodde jeg min kjære vibrator var borte vekk.
Vet ikke hvor mange ganger jeg har leita etter den, men til ingen nytte.
Ikke legger jeg den såååå langt unna meg, så den måtte være i nærheten. Såpass nære at skulle jeg få lyst og lov var den kjapp å ta frem.

Rart med sine favorittleker, så nytter det liksom ikke å prøve og erstatte det med noe annet.
Men sent i går kveld, så fant jeg den endelig. Så mange ganger som jeg har titta der den lå, men ikke sett noe. Hjelper med litt pådytt og at en blir stressa opp. Da finner en det meste tror jeg.
Nå lå den er mer eller mindre å ropte på meg, og den fikk jaggu svar.
Fikk til og med en liten sprut enda jeg synes maskina fikser den jobben best. Må liksom litt hardere tak til for å få spruta skikkelig. To tre faste fingre, eller maskin.

Fått med meg at det er den store 24/7 dagen om tre dager. Har ikke fått med meg at det er en slik dag jeg, men er jo kanskje ikke så rart at det er denne datoen.

Husker jeg feiret den store orgasme dagen. Ble en sånn liten maraton dag, utrolig godt også blir en så kjempe deilig sliten etterpå. Alt av leketøy skal liksom brukes på samme dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar