Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 5. juli 2010

vib maraton

Ja, i ettermiddag ble det virkelig en maraton med vibben. Sånn går det når suba går fri, hehe Da spiser hun av godsakene så ofte hun kan og har tid.
Fått tid til å sitte litt i sola også, snakket litt på msn og spist litt. Ja for det må en jo gjøre, ellers orker en ikke mange runder med vibben.
Blir nok ett par runder før jeg tar kvelden også regner jeg med, hvis en ikke blir sittene sent inne på chatten.


Lekte meg litt på nett også og fant de kinesiske tegnene for painsub.

Hadde kanskje vært kledelig i nakken den der..


 Her står det smerte-slave.

Vet ikke helt hva som er mest riktig.
Må vel snakke med noen kyndige tror jeg, enn å finne det på nett.



2 kommentarer:

  1. Hej Painsub! Nu har jag läst hur ditt besök i Sthlm hos Master gick.
    Helt klart fick du några trevliga dagar där.
    Synd dina synliga minnen av besöket börjar blekna,men du får ordna lite nya framöver .Tack för du bloggar så jag nästan känner hur du upplever ditt liv som slyna dessutom alla fina bilder du har i ditt galleri.
    Vi hörs å syns på nätet.

    SvarSlett
  2. Tackar för hälsing Pelle. Hoppas du tar dig en tur en gång. Tror vi har mycket att prata om, och så skylder du mig en jette kram vet du.

    SvarSlett