Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 30. august 2010

Putekassen / lådan

Ja så har jeg gått til innkjøp av en putekasse da. Den er akkurat stor nok til å oppbevare en sub i. Ikke vekker den så stor oppmerksomhet der den står. Er jo kjekt å oppbevare andre ting i den også, liksom.
Måtte ta å forsterke den litt med gaffa tape da jeg ikke ligger helt rolig nedi der. Uff, må innrømme at jeg får litt små panikk, men nå er rekorden 1 time og det er jo ikke så ille.
Fryten er å måtte sove der hele natta, håper ikke det skjer ved det første.
En annen ting er jo at den ikke er låst, siden jeg er alene her og legger meg frivillig oppi. Det vil si, frivillig og frivillig, jeg har jo ingen valg. Camen står på og Master ser hele tiden at jeg ikke går ut av den.
Det er bra ydmykende å ligge der i mørket med bleie og smokk.

Før på kvelden hadde jeg måttet tisse på meg foran camen, ikke lite liten en føler seg da. Lengre ned tror jeg neppe jeg kommer. Og på toppen av det måtte jeg oppi kassa med klissvåt bleie.
Og mens jeg ligger der, kjenner jeg at jeg bare må tisse igjen. Vet ikke om det er panikken som gjør det, men jeg klarte ikke holde meg lengre.

Der ligger jeg da og tisser. Bleia er for lengst full så jeg kjenner det renner oppover ryggen der jeg ligger. USJ, jeg bare må opp og ut av kassa, men nei da. Får bare beskjed om å ligge.
Der ligger jeg skitten og tilgriset av mitt eget tiss, med smokk, bleie og japanske pinner på¨vortene.
Samtidig som jeg er så kåt som det går an, uten at jeg kommer.

99,99 (kåtskalan)
Ikke lett å være bleie slave, for såååå liten en blir, blir en samtidig drit kåt.
Master har også sagt jeg skal ete og drikke av skål. Mates med flaske, men vi får nå se. Synes det er veldig vanskelig, men hvem bestemmer???? Master.

Ageplay har ikke vært noe jeg tenner på, men tvangen som blir utført tenner jeg på. At jeg ikke har noen valg. At Master blir kåt av å ydmyke meg. Blir litt sånn domino effekt tror jeg. Vet ikke om enkelte ting må prøves og testes flere ganger og at en liker det bedre og bedre etter vært. Alt med tvang tenner meg så og si, vet ikke helt hva det kommer av. For en blir jo forbanna samtidig som en kjenner en er dy våt i fitta. Tårene kan renne mens det renner av fitta. Men ikke alt en skal bli klok på heller. Bare nyte, ikke tenke så mye.

3 kommentarer:

  1. Hei Painsub. Ser du skaffat dig en låda nu,där du fått tillbringat lite tid i den redan.Är ju tur din Master är så klok han ser till du har blöja på dig i lådan. Men det verkar ju som det trots det rinner från dig. Tror jag måste ta kontakt med din Master och få höra hur han har tänkt sig dina lådbesök i framtiden. Hej så länge Slynan

    SvarSlett
  2. Jag hoppas verkligen din Master tillåter mig se dig krypa ned i lådan på cam iaf. För det är alltid trevligt se en slyna lyda sin Master ...

    SvarSlett
  3. Hej Pelle.
    Ja det får nog Master svara på. Det bestämmer inte jag. Det har blivet mycke lådan på mig i det sista. Och jag skäms verkligen av att ligga där och måtte kissa på mig. Är inte mycke stor när jag kliver ut av lådan och måste se Master fram för camen efter åt.
    Vet inte vad som går av mig om dagen, för jag har varit en del olydigt. Har nästan svårt att säga ifrån till Master, men provar.

    SvarSlett