Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 2. september 2010

Hva er verst?

Skulle liksom ha lagt meg nå, men sliter med voldsom dårlig samvittighet. Grunnen er at jeg synda i går, ikke at det ble noe stor opplevelse av det, men jeg gjorde noe jeg ikke skulle.
Tror bare det når jeg holdt vibben i går, så smakte det dårlig.
Var vel derfor det ikke ble så godt som da jeg får lov.

Får gjemme vekk alt av leketøy, kan ikke la det ligge så nære meg når jeg skal sove, men det var ordre fra Master at dem skulle ligge nær meg.

Men en annen ting, har jeg ikke lov å være litt rampete når jeg er en liten bleiesub/blöjeslyna?
Kan være i trassalderen, hehehe Det er vel lov??

Når jeg sto opp i dag kjente jeg det i magen med en gang.

Hva vil Master si?

Hva skjer nå?

Isteden for å vente til kvelden og at han skulle se det på meg på cam, valgte jeg å si i fra via sms. Tror det står i panna mi jeg når jeg har syndet eller gjort ting jeg ikke skal. Sånn føles det  iallefall. Ærlighet skal vel belønnes på en måte det også, eller?????

Minuttene gikk og jeg hørte ikke noe. Det knøyt seg i magen. Akkurat som å vente på stormen før den kommer.
Er en samvittighetsfull sub/slyna så jeg måtte bare si i fra.

Ut på dagen måtte jeg en tur til byen og da jeg kom hjem, hadde jeg fortsatt ikke fått noe tilbake melding.
Dette føltes nesten enda verre enn om jeg hadde fått straffa der og da.
Uvissheten om hva som ventet meg var nesten ikke til å holde ut.
Orker ikke tanken på flere timer i kassa/lådan, det går bare ikke. Har bare denne uka vært der flere ganger.

Utpå kvelden får jeg sms fra Master, skvetter til i det jeg ser det er fra Master.
Master hadde glemt å ta med seg mobilen på jobben.
PHU........ Derfor jeg ikke fikk noe svar.

Han kremtet litt ang. hva jeg hadde gjort, så jeg valgt og ikke svare tilbake. Trenger jo ikke smøre det inn heller, håpe at han glemmer det.
Siden jeg ikke fikk noe straff å utføre er det jo lov å håpe at Master overser det men er redd den vil komme uansett, men ikke når.

Nå er det helga og jeg får overnattings besøk, så da går det ikke. Så da må jeg vente i hele fire dager.
Gjør like vondt det.
Må prøve å få ut av han hva det blir, så jeg vet hva jeg har i vente. Psyke meg opp, bare tanken på hva det blir får meg liten.

Håper jeg får sove nå da, teit at det skal være sånn, er vel litt av det å være sub kanskje. Måtte bare få skrevet ned hvordan jeg føler det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar