Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 31. oktober 2010

Ønskelista mi til jul.

Må ta en liten pause her etter en deilig sprut orgasme. Så fant ut at jeg skulle oppdatere ønskelista mi til jul.
Legger noen bilder av ting jeg ikke hadde sagt neitakk til.

Sybian

Har ikke lagt til navn på alle maskinene, men dere finner linken til

høyre på bloggen under Knullemaskiner.























Bra rå denne her.
Bare tanken på å være fastbundet mens denne hadde jobbet gjør meg drit kåt.










Denne kan bidra til mye moro ville jeg tro.

Artig verktøy kasse.
Men litt usikker på om den er så god å bruke.

Donere en slik maskin til meg?? hehehe for så å få bilder og video av meg i action på den, hehehe 
Ikke desperat jeg nei, bare vanvittig kåt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar