Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 23. november 2010

Endelig fått laget litt mer utstyr.

Kanskje ikke så rart, når allternativet var og ikke få onanere før langt uti neste uke.  Så da fikk jeg ånden over meg i dag.
Måtte også lage en ny benspreder, for Master vil ikke ha noe av at jeg kniper meg til orgasme om natta, så den skal jeg visst sove med. Hmmm


Disse skal til  Master Nick i Stockholm.
Regner med at jeg får smake dem en gang.

Har ett par til som skal gå til en som har ventet en stund stakkar, de skal helt til nord Norge. Håper han tilgir meg, men nå kommer dem  iallefall. Artig å sette sine spor rundt omkring. Litt her og litt der.

Så nå har både Master Nick og eks Master skikkelig padder. Og funker ikke dem, så funker ingen ting, jeg har testa dem på meg selv.

Hvis du har lyst å bestille en slik, så tar jeg 500 kr for den store og 250 for de runde.
Du kan selv bestemme pynt osv.

Vi får se da, hvordan denne er å sove med.

Fikk en spennende opplysning i dag, og det er at den maskina Shockspot kan styres via mobilen. hmmm Det kan jo bli spennende da. Var visst mye moro med den maskina der. Så jeg håper inderlig at det er noen her i Norge som tørr å forhandle den. Ærligtalt, er ikke det på tide at noen drar inn slike ting også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar