Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 14. november 2010

Liten demo av Sybian

Siden jeg var så flink å legge ut en video her, så tenkte jeg dere skulle få se hvordan sybian fungerer for dere som ikke vet.

6 kommentarer:

  1. den likte jeg godt

    SvarSlett
  2. Ja en får bare håpe at en får besøk av nissen, hehe

    SvarSlett
  3. En suveren "maskin", deilig og se jentenes reaksjon og orgasmer:-).
    Har lyst til å se en i bruk i virkeligheten.

    SvarSlett
  4. Skulle ønske og få den spruten i munnen................

    SvarSlett
  5. deilig maskin , isolar slaven, tilsvarende mannlig melkemaskin hadde også vært noe

    SvarSlett
  6. Har en slik, fruen elsker den. Serieorgasmer er plutselig noe som kommer regelmessig :)

    Den er kostbar men vel verdt pengene :)

    SvarSlett