Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 28. februar 2011

Beklager fraværet

Neida, jeg har ikke lagt ned eller falt om. Det er vel sånn i perioder at det er litt mer stille enn ønsket, men lite å gjøre med det.

Kan jo opplyse at jeg har slutta å røyke. WOW.... 1 mnd. uten røyk nå. Så blir jeg for rastløs så kommer vibben fram fort her. Godt en kan avreagere, hehe

Ikke er det noen som bestemmer når og hvor lenge lengre, så da er det bare å peise på så lenge en orker.
For ikke å bli helt gåen i armen så får maskina gå litt varm også, må jo bytte på litt.
Ellers venter jeg på en erotisk massasje som jeg er blitt lova, hmmmmmm Alt er klart her.
Må si jeg trives som en fri sub akkurat nå, men håper i lengden at det kommer noen og overtar styringa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar