Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 21. mars 2011

Deilig med våren og alt den har å tilby

Våren er et tegn på at kroppen er våken. Kanskje ett par hakk mer enn ellers. Og da kan du jo tenke deg hvor kåt jeg er om dagen.
For å ikke onanere meg sår og til jeg får gnagesår, så har jeg starta med å ta en skikkelig sjau i leiligheten.
Bytta batterier på alle leketøy, sånn at dem er klare.
Tror jeg kommer til å rydde vekk lær og skinn nå, det er liksom er litt mer vinter aktiviet. Stor plass tar det også.

Var heldig her og kom over noen røffe smykker og bestilte meg ett par øredåber. Nå ser det ut som det å legge inn bilder her er litt sånn opp og ned, men skal prøve.

Ellers ønsker jeg alle en deilig varm og kåt dag. Ikke nøl, gi på. hehehe


Her er bilde av anheng og øredåber i sølv.










2 kommentarer:

  1. Hei! De var kjempefine! Hvor har du kjøpt dem? :)

    SvarSlett
  2. Jeg har kjøpt dem av ei jeg kjenner på facebook. 250 kr for ørepynt og 200 kr for anheng. Er du intressert kan jeg vidre føre det.

    SvarSlett