Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 22. mars 2011

KÅT KÅT KÅT

Tror jeg blir gal jeg. Er jo nesten sånn at en skulle hatt innebygd vibrator i seg.
Så mye dumpler det er i veien og snøkanter, så blir jo klitten skikkelig hissig.
Og sola gjør bra jobb den også. Det renner like mye fra fitta mi som det gjør av taket om dagen.
Men jeg skal da ikke klage, vibber ligger ved siden av soffan hele tia, det er bare å starte når en vil og hvor lenge og ofte.
Må innrømme at det frister å kunne leke med flere da, en kanskje to eller tre, hehehe

4 kommentarer:

  1. Det må jo nesten være for godt til å være sant at det finnes kvinner som deg :-)Heldig er den som kjenner deg godt.
    Ha en fortsatt fin og kåt dag!

    SvarSlett
  2. Takk for det ErikR. Jeg er vel ikke alene å ha det sånn håper jeg. Noen ganger er det knall, men det kan også være litt slitsomt og tildens til å være litt flaut. Men jeg skal ikke klage.

    SvarSlett
  3. Du er ikke alene nei snuppa mi,,men det er bra det fins dildoer heheh,, eller skal man være mindre kresen og bare si jatakk?
    har vært innom chatten av og til ,men aldri noen der,, men kommer tilbake,, det er som du sier at med "våren"så våkner man litt mer til liv igjen,,
    håper ellers er alt bra med deg,her er alt v det samme gamle,jeg er ikke på msn lenger,, orke ikke hehe,, klemmer,,subjenta

    SvarSlett
  4. Hei subjenta
    Ja du sier noe, men føler jeg ikke direkte er kresen, er vel mer at jeg bruker hodet. For det er mye rart ute, så en skal ikke glemme å ha antennene på. Driver og jobber med å få trinnløs bryter til knulle maskina mi, sånn at jeg kan få "nyte" den lenger og ikke bare bruke den når en vil tømmes.
    Msn er ikke mye i bruk her heller, men har deg på fb vettu. Bruker eller skype, men alt til sitt bruk.
    Ha en toppers dag, her steiker sola i dag, så nå er det ut å få litt farge på kroppen.

    SvarSlett