Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 21. april 2011

Da skal det være klart.

For en deilig dag, sola stråler og brenner i takt med fitta mi. Hehe varm og heit.
Det er så nydelig tid vi har foran oss nå, så en må bare nyte hver dag som er som denne.

Er i grunn gla jeg ikke venter besøk i dag, for nå ser soverommet mitt ut som torture kammer. Eller jeg får jo besøk, i høyeste grad, men nå tenkte jeg mer på familie og venner.
Hele dobbeltsenga er dekket med mange ulike pisker, padder mm.
På benken ligger alt mulig av klyper osv.
Stor rull med maskinplast, tape og tau.  Synd jeg ikke får tatt bilde av det, finner ikke laderen til camera.
Skal se om jeg får til mobil bilde.

Er ikke noe plan om noe setting i dag, men hyggelig besøk. Spise god mat og skravle. Og sjekking av utstyr.
Men en blir da dødskåt forde. Master er Master om han nå eter, skravler eller handler.
Om litt er det tid for nytt skift, må prøve å være så tørr som mulig når en får besøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar