Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 12. april 2011

Disse hadde vært flotte.





For deg som ikke har så store ben, så finner du ALT du måtte ønske her. Bare liten bakdel at de koster en del. Ett par kan man da unne seg.

3 kommentarer:

  1. Du må da være litt mer taktisk. Hvis du legger inn hvilken størrelse (og kanskje farge også) du vil ha, så kan det jo hende at "noen" kan fikse dette.

    SvarSlett
  2. Jo da, bruker 32, og elsker svart, platå.

    SvarSlett
  3. Kan gå med 33 også. Mener du at det er noen her inne som ville likt å sponset sko mot bilder av eieren med dem på???

    SvarSlett