Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 18. april 2011

God påske til dere alle.

suba ønsker alle en riktig God Påske



Ser jaggu ut som vi får knallvær her nede på østlandet og det er jo ikke vondt. Ligge å sole seg, bli god og varme over hele kroppen.


Som dere kan lese, blir det tatt nye bilder snart. Jobber med ting jeg skal ha med osv, finne frem ting en ikke har osv. Håper Master er like ivrig som meg, noe jeg tror. Jeg blir ikke mindre kåt av det, hehe så det ble en kjapp en i går kveld før jeg sovna.

Kl. er nå halv fire og jeg sitter og lurer på om jeg har fått skrevet det jeg skulle og fikk beskjed om i går av Master.
Blogginnlegget skulle være klart til han kom fra jobb.
Kan ikke huske at det ble spessifisert hva jeg skulle skrive om, men skriver nå det jeg kommer på.
Kan jo være at jeg skulle finne frem alle tingene mine, nye og gamle. Sjekke ut om det er noe som mangler eller kanskje må lages.
Master kommer på besøk i påsken for å sjekke opp at alt er iorden. Og det skulle det være, skal bare fikse litt i det ene rommet, ellers er alt som det skal håper jeg.

Uannsett hva du skal eller ikke skal, så kos deg. Ikke fått deg noe å lese på, så går du bare på arkivet mitt, tror det skulle være noe der som kunne gjøre deg litt varm.
Klem til dere alle.

3 kommentarer:

  1. God påske til deg også Painsub.

    Du blir holdt god og varm skjønner jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Ja, kan ikke kalle meg kald hehe. Blir spennende nå fremover, med tanke på setting og foto. Vet liksom ikke helt hvor det fører hen, hva slags bilder det blir osv.

    SvarSlett
  3. God påske snuppa. har vært innom chatten og kikka men ingen der..vært både dag og kveld.så ønske deg en riktig god påske,, goklem til deg.

    klem subjenta

    SvarSlett