Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 25. april 2011

Kåt hele dagen



Denne våren tror jeg er godt etterlengtet for kropp og sjel. Det virker sånn ut. Går rundt og er spreng kåt hele tida. Klarer ikke konsentrere seg om noe uten at en ikke tenker på hvor kåt en er.

Etter at jeg kom hjem i går ettermiddag tok jeg fort frem massasje apparatet og starta og det tok ikke mange sek. før jeg fikk 12 kjappe orgasmer. Hadde jo håpa jeg skulle ligge litt under sånn at jeg kunne ta en økt seinere på kvelden, men men. Nå var jeg så sulten at jeg følte det var evighet siden, så da fikk det bare stå til.
Utover kvelden er det nesten så slitsomt at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre.

Da det plutselig kommer fra Master at jeg bare kan peise på.
Jeg blir så overraska at jeg glemmer helt å takke, tror nesten ikke det er sant.

Det er jo påske, sier Master hehe

Jo det er jo det. Godt å ha en grunn.

Jeg slenger meg ned på soffan og legger vibben til rette. Nå skal den få lov å jobbe litt på egenhånd uten at jeg presser for hardt. 
Master har meg på cam, men vet ikke hvor mye han ser, men han hører godt tror jeg.
Det tar noen min før den første orgasmen kommer, det knyter seg skikkelig i fitta og bakover, så kommer en til og en til og en til. Den siste rir i kroppen og bena dirrer.
Lar vibben gå litt vekk fra punktet sånn at jeg får litt tid til å samle meg, før jeg legger den på plass igjen. Og nå kom orgasmen fort, virket nesten som den sto klar til å komme med en gang.
Det verker i fitta og det renner varm fittesaft ned på håndkle. Jeg er såååå klissete mellom låra nå. Etter noen intense orgasmer til blir jeg liggende å slappe av. Deilig å nyte etterdønningene, hver nerve i kroppen får sine goder av min orgasme. hmmmmmmmmmmm
Det er deilig med påske.

2 kommentarer:

  1. NÅ er påska slutt så nå blir det andre boller..... og da er det ikke rosinen jeg tenker på....

    Flott illustrativt bilde da :)

    SvarSlett
  2. Ja, da blir det vel ikke vibben liggende i soffan over tid. Er vel bare å brette opp ermene nå.
    Ja, det bilde likte jeg kjempe godt. Glemte å ta vare på web adr til det andre bilde jeg liker så godt, men jeg finner det nok.

    SvarSlett