Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 25. april 2011

Malerier

Ja, når jeg ikke onanerer eller er rampete på andre måter, prøver jeg å være litt kreativ. Har alltid likt å skape ting med hendene, det være seg alt fra maling, tegning, sy, strikke mm.
Starta med oljemaling for ikke så lenge siden og meldte meg like godt på et kurs også.
Selv om en har malt og tegnet i mange år, er det moro å lære litt mer grundleggende om hvordan en bruker ulike teknikker osv.
Nå ville jeg helst lære om å male kropper. I ulike situasjoner, og kanskje helst i sm sammenheng. Ikke så lett når 99 % av dem som går på malerkurset er over 60 år og maler kun blomstrer, båter og div landskap.
Til slutt fant jeg ut hvordan, jeg maler små søte barn på kurset og omgjør det til slemme suber eller dominante her hjemme.

Master har alt fått sitt tilsølt med sprutorgasmen min. Måtte blande det inn med litt rødfarge for at det ikke skulle fordampe helt vekk.

Her er det + ett par andre malerier.





















Det er Marianne Aunli med champange spruten på blidene sine. Også er det meg med sprut orgasmen over bildene. Tror neppe det er noen andre som har et slikt bilde på stueveggen sin.






















Dette skal forestille en slave. Ryggen er som to pianotagenter som Master kan spille på når han vil. Notene er "Skjebnesymfonien".



Dette er bare en rygg. Moro å leke seg med skygger.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar