Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 21. april 2011

Middagsbesøk av Master

Det har vært en kjempe hyggelig ettermiddag/kveld med Master i dag. Selv om vi kjenner hverandre meget godt, hadde han ikke vært her jeg bor nå, så det var litt ekstra spennende.
Fikk beskjed om og ikke stresse, men det er ikke så lett da. Middagen gikk av seg selv på en måte, enkel og god rett. Var nok heller mer spent på hvordan jeg ville oppføre meg. Ikke så vanskelig å se at jeg er kåt, spess ikke for dem som kjenner meg godt

Etter maten skulle Master sjekke utstyret mitt. Var flere ting der som var spennende tror jeg. Ble enig om at jeg bare måtte få kjøpt meg flere o-ringer, for jeg skulle ha langt flere japanske pinner. Både til bruk på brøstene og fitteleppene.
De nye pinnene falt i smak og ble kjapt testet på baken min. Der sto jeg med armene over hode, buksa nedpå knea.

Er så våt at jeg er helt klissete nedover låra. Lenge siden jeg har  vært sååå kåt. Bare det å kjenne hånda til Master hardt rundt halsen min var nok til at jeg nesten kom der og da. Oj hva det gjør meg drit kåt.
Deilig, det iler og grøsser i kroppen samtidig. Slagene fra pisken svir og brenner mens den varme hånda til Master som stryker meg forsiktig over de røde stripene får huden til å grøsse. mmmmm faen så deilig.
Mens jeg står der på gulvet er jeg så nære orgasme at jeg sprekker. Master har god tid og ber meg roe meg. Er nesten som en lemmen her jeg står og verker etter å få komme.
Lett å si det, der en står og dirrer. Jeg nærmest hopper der jeg står og blir skikkelig sur for at Master ikke lar meg få komme.

Vær så snill da, la meg få komme nååååå.
Fortsatt holder Master på å tirre meg opp. Veksler mellom harde slag og deilige stryk med hånden.
Til slutt får jeg lov å komme og får i allefall 3-4 orgasmer som jeg får med meg. Etterpå prater vi litt om foto session som vi skal snart ha.

Midt i samtalen får jeg beskjed om å legge meg på sallongbordet.

NÅ???
Jepp får jeg til svar, bare rydd av bordet. Etter å ha rydda bordet legger jeg meg på magen. Master starter med å piske meg, veksle mellom å tirre opp klitten og g punktet.
Tar ikke så lang tid før det blir godt og vått. Og mere vått ble det utover.
Så er det å vende seg rundt og Master jobber intens med g punktet og klitten. Klitten er så følsom at minste berøring får meg til å komme.

Ble borte en liten tid,, åååååå sååå godt. Lenge siden jeg bare kunne få lov å forsvinne i orgasmebølge som bare rir i kroppen. Kommer til meg selv i det jeg kjenner Master slår meg lett på brøstene

Det var virkelig deilig med lange våte orgasmer og masse deilig pisk i kveld. Som en fattig trøst får jeg bruke massage apparatet imens. Har sett meg ut en ny vibrator, men må nok vente til godt over påsken.



Tusen tusen takk Master for en deilig våt aften, med deilig styring, mat og prat. Skal bli moro å treffe deg blandt venner til helga. hehe

O-ringer var det ja. Blir vel å dra til Biltema til uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar