Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 8. mai 2011

4 runder

Sitter her og føler meg små rusa etter tedje runde med maskina og har to runder igjen.
Det går så det spruter. Etter at jeg fikk redusert farta på den, så liker jeg dildoen bare bedre og bedre.

Litt vanskelig å tre den på etter å ha kommet flere ganger for den blir veldig våt og glatt, men det går.
Kjøpte jo glidemiddel, men det ble alt for mye. Min fittesaft holder lenge nok, er jo nesten sånn at jeg må tørke vekk litt før jeg starter.
Denne spruten du ser bilde av her, kunne du tatt imot med to åpne hender , var litt av en sprut som kom.
Nå er det en liten tisse pause, hive inn på med litt væske og så kjøre på igjen.
Ja det ble 5 runder, men det var sånn Master regna det ut, så jeg sier bare takk og neier pent jeg.

Jif er en kjekk ting , så nå har jeg vaska gulvet og rygga vekk vikaren for en liten stund.
Skulle sovet, men jeg får ikke helt roa kroppen og er fortsatt små skjelven i kroppen. Tar nok ikke lang tid før jeg er i drømme land igjen.

3 kommentarer:

  1. Satt nästan en timme och läste din blogg.Vad bra du berättar,man känner hur kåt du är och hur ont det gör........som om man var i samma rum.Jag är imponerad
    Oldbiker

    SvarSlett
  2. Tack Oldbiker.
    Det tog lite tid innan jag klarte å skriva så här, men med att lukka ögon och bara notera tankene som kommer i fra upplevelsen med Master, maskin eller onanering, så gick det av sig selv.

    SvarSlett
  3. Inget på min blogg är uppdiktat. Allt har jag upplevd, med mindre jag har skrevet nogot annat. Samma gjelder bilder.

    SvarSlett