Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 14. mai 2011

Kan ikke klaga liksom

Tenkt at jeg kunne være så dum å glemme å la meg shave når jeg hadde besøk av Duracell i dag. Var vel mest det at det gikk så fort.
Egentlig skulle jeg vel hatt samtykke eller spurt Master også, men som sagt det gikk så fort. Og jeg må bare si at g punktet ropte Jaaaaaaaaaaaaaa til besøk av Duracell.
Og jeg skal si det ble gjensynsglede for alle sammen.
Så var det bare å legge på latexlaken og digre badelaken. Og det ble til de grader vått.

Duracell prøvde på litt nytt i dag, som sagt er jeg ikke så inn i det med wet og dette vet han, men spurte pent om han kunne få tisse på meg. Og jeg er ikke redd av natur og svarte selvfølgelig ja, så lenge det ikke er i fjeset. Men han tisset litt over den hovne klitten min, og det var faktisk meget deilig følelse. Den varme urinen som treffer klitten. En varm liten dusj på den mens han stimulerte den sååå forsiktig og jeg kom, og kom. Så gled kuken rett i meg, løypa var alt tråkka klar, den var smurt godt så kuken bare skle inn.

Dette bilde er tatt fra noen sprutorgasmer jeg har hatt tidligere

Tok ikke mange taka før det rant og det rant. Ikke i super mengder men nok til at en ble våt. Er liksom ikke snakk om en gang sprut men kanskje 40 og da blir det bra vått til slutt.
På slutten virket det ut som om den store plumma virkelig brista, for jeg kom som et uvær samtidig som Duracell  kom.

Gode og svette var vi begge to, og er sikker på at hadde han bodd litt nærmere hadde jeg nok hatt han på døra hver uke. hehehe
Etterpå var det en kjapp dusj, få i seg masse drikke og slappe av på soffan. Det er mye med kroppen som skjer og det tar tid å hente seg inn.

Unnskyld Master at jeg ikke spurte om lov. Men tror det gikk greit.
Samtidig som jeg liker å ha litt regler.
Er jo dine regler jeg må følge og jeg brøt jo 15 orgasmer med glans i dag, hvis ikke Duracell sine møter kommer utenom den avtalen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar