Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 14. mai 2011

Liveshow på webcam

Ja i kveld blir det liveshow for Master på webcamen, når jeg skal ri på min deilige knullemaskin.
La inn en søknad og fikk denne tida mellom klokka 20.25 til kl. 22.15.
Tenker det blir en svett og våt økt.
Tørr ikke ta frem maskina før tida, ellers er jeg redd jeg starter før.

**************************************

Ja da var først runde over. Slenger ut noen bilder av vikaren min og dere finner link på bloggen der dere evt. kan kjøpe ulike maskiner.









 Denne kan stå denne veien eller legges ned. Dildoen kan også vinkles i den retningen en føler er best. Egner seg godt på gulvet, fast skrudd på veggen eller i sengen. Gjerne mellom bena på suben mens hun er bundet fast.

6 kommentarer:

  1. hei igjen og takk for din blogg adr.har ett nytt ønskemål nå,spørr din master om du kan få vise meg hvordan du knuller din maskin på cam så jeg får se oxå (mye deilig stoff du har her)

    johnny

    SvarSlett
  2. Ja, kanskje det blir på camen inne på chatten. Vet ikke helt. Det er Master som bestemmer det, ikke jeg.

    SvarSlett
  3. Läste ditt tidigare inlägg och ser nu att det kommit ett till. Du är en mycket duktig berättare. Det känns nästan som om man är där hos dig. Blir lite avunsjuk på din Master som får en sådan fin show bara för sig. Vi kanske får se lite av den senare........oldbiker hälsar

    SvarSlett
  4. Trevligt med en live show i kväll Pain sub.
    Anöker av master att få se på slynans live shov i kväll om det är möjligt ?
    Alltid trevligt med attraktiva kvinnor som vet sin plats

    SvarSlett
  5. Jeg var jo alene på camen i kveld. Hadde nesten venta meg at flere skulle dukke opp, men helt greit for meg. Master fikk se hele økta på cam. Ble god og våt på beina til slutt.

    SvarSlett
  6. Du skal ikke se bort fra at "andre" hadde dukket opp hvis vi hadde hatt anledning! Ser ut til at du har hatt ei flott helg i hvert fall.

    SvarSlett