Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 11. mai 2011

Siste strøket med penselen

Da var det klart for å gå på malerkurs igjen. Det er moro å male og enda mer gøy når en merker en utvikler seg litt. Kurslederen ville gjerne at vi solgte maleriene våres til sommerutstillinga hun skal ha nå i sommer, men jeg takka nei.

Er ikke så mange malerier jeg har ferdig og dem som er ferdig har jeg gitt bort som gave og er nok litt for spessielle til å henge på en utstillingsvegg. De betyr veldig mye for meg.
Neste år blir det nok litt bedre, hadde jo vært moro å få litt bedømning av det en gjør.

Master har vært på kurs i to dager og jeg savner han. Det kløøøøør og det er et tegn på at han må snart komme igjen eller jeg bort til han, hehe

Kan vel ikke skylde på hemorider der jeg sitter og vrir meg på kurset, hehehe Det er prisen når en shaver seg.

I går hadde jeg en rolig dag, kun to onaneringsrunder uten maskin. Må la den få vile litt, ellers går det i ett. Hver runde blir bare bedre og bedre.

Nei folkens, jeg får vel ta med meg pensler og maling å komme meg på kurset.

Ha en kjempe fin dag, med eller uten sol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar