Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 19. januar 2013

Får besøk av en Master med hans slavinne.

I ettermiddag har jeg hatt kjempe hyggelig besøk av en Master med hans flotte slavinne.
 Master hadde gitt meg full rådighet av tøsa mens hun var her.
Utstyr ble pakket frem og benken ble satt på plass.
Etterpå surra vi tøsa med plast rundt benken sånn at hun ikke skulle ha noen muligheter for å røre seg. Dette var nytt for tøsa og det var jo litt artig.
Videre ble bena festet med mansjetter og kjetting. Øyebindet var på, og så var vi nesten klare.
Utstyr var blitt vasket og renset og lå nå klart på trillebordet ved siden av meg.
Lampen var gjort klar, sånn at jeg kunne se godt når jeg skulle sjekke slavens fitte og klitt.

Jeg tar hånden og kjenner inn i fitta på tøsa og hun er allerede bra våt. Hun ynker litt om at hun er nervøs fordi hun ikke helt vet hva som skal skje. Kan ikke si jeg tar noe notis av det og bare gliser til Master.
Han er min assistent nå og henter tingene etter som jeg trenger det.
Først setter jeg inn et spektrum som gjør at jeg får full innsyn til urinrøet. Ja for det er det som skal utforskes i kveld.

Det er hovent og blodfylt pga. at tøsa er kjempe kåt. Fører inn urinrørs virbratoren og urinåpningen svulmer opp.
Tror Master blir bra kåt der han er fotograf bak meg, hehe
Etterpå er det sjekk av livmorhals og den ser frisk og fin ut.







Collings spektrumet er vel det spektrumet jeg liker best.
Da har en full oversikt til klitt og urinrør uten at noe metall kommer i veien.
Fyller en sprøyte med sterilt antibaktrielt glidemiddel og fører litt inn i urinrøret, før jeg stimulerer det mer med en soundings rør.


Tøsa liker det ikke så veldig godt, det er ekkelt men godt. hehe
Og sånn skal det jo være, så lenge det ikke er vondt.

Det er moro å leke med ei tøse som er så flink. Vi prøver litt klyper og klemmer, ja for det er sånn det er å være på klinikken til Miss Pain.
Senere kommer godene om en har vært flink.




Mens jeg stimulerer tøsa til orgasme tar Master kuken langt inn i munn hennes, Og hun må jaggu suge, skal det bli noe belønning på henne. Kuken går helt inn og jeg må bare si at tøsa er kjempe flink i kveld.




Etterpå er det Master som tar over og hjelper henne til å få både en og to og tre sprutorgasmer. Det spruter skikkelig og det er ikke lite vått på underlaget og i plasten hun er tullet inn i.






Til slutt når tøsa har fått hvilt seg litt på puta på gulvet er det min tur til å få litt for jobben.
Legger meg på sofan og er klar for å ta imot erotisk massasje av tøsa.
Og dette kan hun. Rolig og sakte jobber hun nedover kroppen min og sakte men sikkert masserer hun meg til orgasme.

Så det ble en hyggelig lørdagskveld på oss. Moro å kjenne noen som liker det samme som en selv, da blir leken mer moro.
Vel hjem kom dem seg også. Ser frem til flere treff fremover Master og tøsa.

10 kommentarer:

  1. Mhm leser dette innlegget med skrekkblandet fryd, kunne ønske det var meg som fikk denne herlige behandlingen.....
    mvh
    Switch27

    SvarSlett
  2. Ja, ikke lenge til nå kanskje slave, så er det din tur.
    Nå ser du hva du går til. hehe

    SvarSlett
  3. Veldig interresant og pirrende blogginnlegg! Er en fornøyelse å følge bloggen din miss Pain. mvh, en slave fra Stavanger.

    SvarSlett
  4. Veldig deilig med bilder:)

    SvarSlett
  5. Hei Miss Pain!
    For noen spennende opplevelser du deler med oss. Dette kan du! Skjønner at du har travle dager. Jeg har hatt gleden av og følge deg noen år med dine fortellinger, og det er virkelig fasinerende se hvordan du har forandret rolle. Lykke til videre Miss Pain.
    slave stein

    SvarSlett
  6. Tusen takk slave stein.
    Er vel på tide at du snart tar deg en tur igjen du også. Det hadde vært koselig om ikke annet for en prat og kopp kaffe.
    Ja, det har tatt seg skikkelig opp dette og jeg trives bare mer og mer med rollen min. Lest en del, sånn at jeg skal være skikkelig klar for det som måtte komme.
    Har en slave jeg eier, som du sikkert har fått med deg, og en del faste som kommer litt når det passer.
    + alle de som kommer for å få litt innblikk i hva bdsm er for noe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen Miss Pain!
      Som nevnt tidligere så hadde det vært kjempespennende å besøke ditt univers. Har skjemanene som jeg har fått fra deg tidligere klare til å sende det til deg. Må vel bare gjøre det.
      skave steu\in

      Slett
    2. Du får bare ta kontakt slave stein.

      Slett
  7. Hei Miss Pain.må si du holder det i gang ja,og bra er jo det. blir jo faktisk litt kåt av å lese innleggene dine..haha!!
    Nei..på tide å våkne litt av dvalen min kanskje.. og begynne å leve litt igjen i den sexuelle verden..må finne meg en trønder seriøs Dom ....

    klem fra trine.:)

    SvarSlett
  8. hehe Det er jaggu på tide trine. Du kan aldri fornekte din legning vet du. Og nå går det jo forover med mye, og da kan ting kanskje være litt lettere. Ja du vet hva jeg tenker på.
    Du får også ta deg en slaveferie her hos meg, så jeg får mørna deg opp litt igjen. Du kledde de blå brøstene. Og for ikke å glemme kvelds spanken hver kveld.
    Klem

    SvarSlett