Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 25. juli 2013

Varme sommerkvelder med Litori

God med slaver som kan komme på kortvarsel etter Miss ønske. Igjen var slaven Litori på plass.
Han har vært her noen ganger nå, så han vet akkurat hva han må gjøre før Miss sier det er klart.

Dette er bilder fra to settinger der jeg bestemte meg for å bruke stolen og godt bondage.
Bandt slaven skikkelig godt så han ikke kunne gjøre noen form for motstand.
Det var flere ting som skulle testet ut denne gangen.


Det ble skikkelig prostataorgasme på Litori. Det formeldig skummet over av kuken hans.
Noe dere kan se på bilde.


Etterpå ble det litt sounding noen slaven satte stor pris på.



 Liten markering som ny slave må til.


Oppspenning av pung.
Skulle gjerne hatt noe annet enn en pappplate, men fikk nå prøvd litt. Neste gang blir det isopor eller korktavle som er litt tykk.


Blir moro mer enda mer tau snart.

Godt å bli massert skikkelig når Miss sliter med kroppen sin også. Føtter som lår, rygg som mage og brøster.
Må jo bare si at slave Litori er en gud på å massere Miss slik hun ønsker.
Lett på hånden og masse olje som er varmet opp til passe temp.
Holder på så lenge Miss koser seg og det kan jo ta tid.

Spent på hva slave Litori har å skrive om settingen.

1 kommentar:

  1. isolar slaven, synes prostataorgasme virker spennende <.-<9

    SvarSlett