Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 26. august 2013

Da var dagen her.

Ja så var det søndag og dagen var endelig her. Jul/nyttår og bursdag på sammetid føles det ut som.

Heldigvis hadde dagen gått greit, da jeg var sammen med subjenta og hennes Master i byen.
Først ble det deilig middag og etterpå var vi i byen og viste subjenta litt rundt i den fine byen vår.

Det var artig å se hvordan tøsa oppførte seg med Master så nære hele tiden. Og enda mer moro ble det da han tok frem vibrerende egget og kjørte oppi fitta hennes når vi satt på en benk med masse folk rundt som gikk søndagsturer. Hun var bra spak der hun satt og slet. Må si jeg trivdes meget godt og likte å se at hun måtte jobbe.
Til slutt klarte hun å la orgasmen komme, men måtte jobbe for å være stille. Tross alt var det folk rundt, hehehe.

Så dro dem hjem og jeg til mitt rede. Herregud, tre mnd. siden sist. Skifta truseinnlegg sikkert 4 ganger og til slutt droppa jeg det. Ble bare stresset av å gå sånn frem og tilbake på do.
Ja, kvelden før hadde jeg tatt mine faste dråper for å få tømt meg skikkelig, for hva er vel bedre enn å bli tatt bak når formen er der.
Ikke alltid det er like ok, og det var kjempe lenge siden sist.

 Ja, så var klokka blitt ni på kvelden alt og jeg var så klar som et egg, hvis jeg skal bruke det ordet.
Endelig står han der i døra. Bare hiver armene rundt og klemmer lenge mens en drar inn all kåtlukt fra min slave.
Er sikker på at det oser kåt fitte av meg også.
Vi hilser på subjenta og Master på camen. Artig at den står på, for alle liker i grunn å ha litt tilskuere.

Tar ikke så lang tid før vi ender opp på soverommet, og ny pakke med underlag er funnet frem.
Jeg er såååå våt og det tar ikke lang tid før det bare renner av meg. Kjenner tunga som slikker mellom fitta og baken og så to kjappe over klitten så kommer første lading. Underlaget er så vått at det klistrer inntil kroppen.
Når sexslaven skal ta meg bak, får jeg sagt mellom orgasmene at jeg vil han skal hente litt smøring.
Det trengs overhode ikke, for jeg er så våt at han nesten sliter med å få kuken inn i baken.

Det surkler og renner omhverandre og orgasmene bare renner på. Tror ikke jeg har vært så våt på kjempe lenge eller i det hele tatt.
Kan jo være at jeg har vært det uten å ha fått det med meg selv.
Legger meg med baken opp og jeg kjenner at hånden glir inn i fitta. Helt inn i grotta er punktet og jeg kommer igjen.

Så er det slaven sin tur. Setter meg skrævs over hode hans og trer fitta mi godt over ansiktet.
Facesitting er tingen. Presser lårene mot hode og sørger for at det eneste lufta han får inn er fra fitta mi. Så slipper jeg taket og lar han få trekke pusten godt inn, før jeg setter meg hardt nedpå igjen.
Tar ikke lange tida før jeg kjenner spruten langt oppover armen min og hele magen er full av sæd.
uhuuu Detta var godt.

Det er snart leggetid og vi skal tidlig opp. Har den fordel at slaven er her nå, så en trenger ikke rekke alt på en kveld.
Mobilen vekker oss kvart på sju og ikke før den er stille kjenner jeg en varm kuk som er på vei inn bak.
Morra kuk er godt, ikke hver dag en våkner opp av en orgasme.

I morgen er det slavetreff her igjen.
Da kommer subjenta og hennes Master og slave Litori + min sexslave. Gleder meg og håper på en spennende setting.
Håper på mange fine bilder. Og kreative påfunn.

1 kommentar:

  1. ja,gleder meg og er spent , selv om jeg har møtt alle sammen nå.. :)

    SvarSlett