Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 13. september 2013

Fossefallet fra sofan

Fortsatt er jeg heldig og har sexslaven boende her mens han jobber. Og det er Miss glad for.
Selv om det ikke blir setting hver dag, så blir det en eller annen form for sex.
Alt fra og våkne opp om  morgen og bli tatt bakfra av slaven, eller at jeg finner på noe med han.

I dag hadde jeg vært ute og fartet og var ikke hjemme før sent.
Sexslaven lå rett ut på sofan halvnaken da jeg kom hjem.
Ikke noe vondt syn, og en blir jo ikke lite kåt heller. Begge var slitne så vi hvile litt hengslengt på sofan begge to..
Etter å ha slappet av litt fant vi ut at vi skulle kjøre en liten tur ut og se. Det var jo sååååå deilig tempratur ute og fortsatt skinte sola.
Når vi kom hjem igjen var det å ta seg litt mat, slo automatisk på tv,n og la seg nedpå sofan igjen.

Mens sexslaven ligger der halvnaken på sofan tar jeg kuken på utsiden av treningsbuksa og begynner å massere han godt.. Den vokser seg større og større og det er bare å la den få slippe ut av fangenskapen sånn at jeg kan suge den. Nå er ikke jeg verdens beste kuksuger for slaven, for slaven har en STOR kuk. Ikke at det betyr alt i verden, men når det kukhodet er i munn, er det ikke plass til noe mer.
Tar og slikker kuken som jeg eter en stor deilig softis, lange forsiktige drag. Lar tungen gli oppover kuken og passer på og avrunder godt langs kukhodet.
Mens jeg holder på med han, driver han og stimulerer meg på utsiden av buksa. Jeg blir så våt at jeg får en stor våt flekk, ser nesten ut som jeg har tissa på meg. Blir nesten sur fordi jeg ikke får full uttelling, men ikke så lett når halve buksa føles som den er inni meg.
Jeg tar og bryter av for nå begynner jeg å bli utolmodig og spreng kåt, så jeg henter underlag, for nå føler jeg på at noe kommer til å skje.
Legger underlag i sofan og på gulvet. Sexslaven får beskjed om å sette seg oppreist, mens jeg trer kuken inn bakfra mens jeg lener meg forover mot salongbordet.
Akkurat samme vinkel som knullemaskina. Kuken er så stiv som det går an og jeg såååå våt.
Kuken bånner skikkerlig og det er bare så deilig.

Får en deilig rytme og det å kunne styre fart og dybde selv gjør at jeg kjenner jeg er sprengferdig. Hver nerve i fitta er berørt og jeg orgasmene kommer tett. Ruller rundt med hoftene, sånn at kukhodet sirkulerer inni fitta mmmmmm.
Spruter ikke som vanlig, men hva gjør det når det er så godt. Holder på lenge, øker og sakker tempo, stopper litt opp for å hente meg inn, ellers er jeg redd jeg mister ballangsen der jeg står. Ikke så lett å stå når orgasmen kommer, men slaven holder meg godt og hardt så jeg ikke siger sammen.
Sexslaven hisser meg opp mer og mer. Det er så vått som det går an og orgasmene blir sterkere og sterkere.
Bena dirrer og jeg kjenner ilingene i hele meg. Får ikke med meg så mye av det som er rundt meg, for jeg er i min egen verden.
Etter et viss antall orgasmer roer jeg ned tempet og lar kuken bare gli sakte inn og ut, mest mot venster. Er helt susete i hodet etter alle små krampene av orgasmer så tenkte vel egentlig bare å roe ned for og heller øke tempo etterpå.

Og hva skjer?
Det fosser ut første lading av sprutorgasme. Det renner nedover lårene mine og slaven blir søkk våt.
Må si jeg ble litt overrasket, for det er ikke lite væske som fosser nedover. Var som en bøtte ble tømt nedover låra. Godt og varmt og kjempe opphissende. Faen det er nesten uvirkelig godt.
Har ikke fått ut sånn mengde siden knullemaskinen.

Tar ikke mange sek. før andre lading kommer og den er langt fra mindre. Det er kliss vått på gulvet på underlaget der jeg står.
 Vet ikke hvor mange ladninger med sprutorgasme som kom i kveld, men da jeg trodde den siste var kommet og sa at nå tror jeg det er tomt og ville ha noe å drikke, svarer bare slaven at det tvilte han på.
Og rett hadde han, for ikke mange sekundene etterpå renner det nedover bena igjen.
Kuken er så langt inne som det går og er så skjelven og kåt.

Dette bilde er ikke fra denne settingen, men fra en runde med knullemaskinen. To sprutorgasmer fikk jeg der.
Det som kom i kveld var minst dobbelt så mye.
Og har gått over til underlag med vatt og plast under, enn latexlaken for det ble alt for glatt og det rant utover gulvet.

Slaven begynner og mane meg litt. Sier han holder hardt over munn og nese, hva han liksom ville ha gjort. For meg er det bare å lukke øya og bare dra inn det han sier, og det kom nok en sprut.
Sånn gjør han flere ganger, og det renner i ett.
Så fort jeg lar kuken gli nesten ut, så kommer spruten.

Er nok et syn for slaven der han sitter også, både å se og føle når den varme væska renner nedover kuken og lårene hans.

Til slutt måtte jeg bare roe ned og avslutte. Er jo grenser for hvor mye væske en kan tappe ut av en og.
At det kom over en halv liter er jeg helt sikker på. Tror jeg skal ta og veie ett underlag før og etter. Bare for moro skyld.
Det var råere enn knullemaskina, enda den er ganske rå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar