Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 29. september 2013

Koser oss videre i høstmørket.


At høsten er her er det ingen tvil om. Løvet drøsser ned fra trærne og dagene blir kortere og kortere.
Fordelen er vel at når det blir mørkt inne, tenner man mer lys og det blir stemning i stua.

Begynner nesten å bli litt bortskjemt her jeg er.
Kunne få spurt orgasmer når jeg vil og holder på lenge. Bare beordre slaven til å kle av seg. Er sikker på at sexhormonene oser av oss begge om dagen. Nesten sånn at en føler andre merker lukt og at de kan se det.
Ikke skjelden at jeg har vært ute på møte eller andre ting, bare noen minutter etter at jeg har fått de orgasmene. Varmen i kinna og rødmen i huden har ikke roa seg og jeg kjenner vært skritt jeg tar. Klitten er oppsvulmet og det tar tid før den er i normalt gjenge igjen. Ikke det, vet sandelig ikke om den har vært i normal gjenge på tre uker snart. Kronisk kåt er jeg, men skal ikke klage.

Ikke alle er like aktive i min alder og jeg priser hver dag jeg våkner opp kåt og våt. Sellv om jeg til tider kan bli ganske frustrert hvis jeg ikke får ut min kåthet.

Her og nå er det i allefall bare velstand, fitta renner som en foss om dagen.
Funnet den perfekte stillingen for fossefallet, hehehe
Skulle målt opp all den væske som har rent fra fitta mi de siste ukene, hadde ikke blitt lite.
Selv store deler går rett i munnen på slaven også.

Men slike ting varer ikke evig og kanskje godt er det, for ellers blir det ikke noe stas er jeg redd.
Savner jo de andre faste slavene mine også, og deres tid kommer kjappere enn dere aner.

Bare flaks for Miss at sexslaven er her enda og hun nyter godt av de kåte dagene og kveldene.
Deilig å bli vekket av at en stor deilig stiv kuk er på vei i fitta på en, eller baken.

I dag ble vi nesten litt usikkre på om det var fitta eller baken, da han skulle ta meg i baken, for jeg var så våt og klar som det går an.
Selv med firefingre i fitta og kuken i baken var det romslig og varmt og vått.
Ja slaven klarte og legge underlaget feil vei, med plastsiden opp. Skjønte det måtte være noe siden jeg ble våt langt opp på ryggen da vi holdt på.
Godt det var på hans side av sengen og ikke min, om omvendt var det jo bare å bytte madrass.
Straffer seg å gjøre feil.

Fått ny forsyning med underlag også. Gått hardt med dem de siste ukene.

1 kommentar:

  1. herlig det Miss at dere koser dere.. det gjør jeg å Master og..selv om det er bare på Skype.. begynt nedtelling igjen da.. og det er jo deilig ..:) hilse masse :)

    SvarSlett