Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 29. oktober 2013

Ny dildo test.

Vi holder på med hverandre, det er helg så vi går nakne hele dagen og bare surrer rundt hverandre.
På bordet ligger det litt utstyr tilfelle en skulle få lyst å prøve ut noe.
Alt fra skikkelig tape, sounding, dildo, vib, klyper mm.

Vi ligger side ved side, mens jeg suger kuken hans. Øver så godt jeg kan, da jeg må innrømme at brekkepunktet mitt er veldig langt fremme.
Men med litt "tvang" og godt tak i hodet, er det rart hvor kåt en kan bli, når en merker en bare blir tredd innpå kuken.
Kjenner kukhode streifer drøvelen og jeg brekker meg fort. Ut med kuken og inn igjen med den, tørker litt tårer og suger i vei.
Er kanskje litt psyko, men tenner veldig på det, om det blir litt tårer, slim så gjør det bare noe med meg.

Rett før sexslaven skal komme, stopper han, tar hardt tak i håret mitt og onanerer meg så spruten går mitt i ansiktet mitt.
Har sæd over hele fjeset, god proteinkrem dette.

Får tørket av det meste før jeg kjenner sexslaven er i gang med meg. Han taper på oversiden av klitten og drar tapen oppover og fester den på vulvan.

Blottlegger klitten skikkelig.

Så kjenner jeg bare den varme tunga rullerer over klitten, det er så ille godt at jeg sliter med å ligge stille.
Han tar det ene benet og legger over halsen min og låser begge armene, mens det ene benet går over hode hans.
Skikkelig knep dette og det er klin umulig å vri seg.

Videre kjenner jeg han putter dildoen inn, men den var ny. Kan ikke si jeg har kjent denne før.
Også treffer den rett på g-punktet, wow....

Ett par små slag på klitten så bare eksploderer det.
F... og splasj så kommer sprutet rett i fjeset på sexslaven.
Ikke bare en gang, men flere ganger kommer det voldsomt sprut.
Ok at jeg har sprutet mange ganger i min tid, men denne var spess.

Alltid drømt om sånn skikkelig sprut som er på film, men var i grunn fornøyd med mine sprutorgasmer.
Har ikke antall orgasmer, men underlaget er så vått og jeg er våt oppover ryggen.
Da jeg tror jeg er dønn tom, får jeg sikkert 4 store orgasmer til.

Så denne prostata dildoen har vi hatt mye gøy med de siste dagene.

Nå ligger sexslaven og hviler litt etter middagen, lader opp til en liten økt før natta kommer.

3 kommentarer:

  1. Så herlig å lese at dere har det bare topp ilag. og ja. er jo spennende med nye leketøy , det er sikkert.
    Gleder meg å treffe dere igjen ... :)

    SvarSlett
  2. Ja, gleder meg til å se deg også subjenta. Det som var morsomt var at jeg hadde jo hatt den dildoen lenge og brukt den på mange slaver, men kun mannlige. At den skulle funke så bra på meg var meget overraskende og kjempe godt + mega deilig.

    SvarSlett
  3. Sex og mye sprut. Å dele på kroppsvæsker er en deilig øvelse. Jeg lar meg gjerne inspirere av slike livaktige beskrivelser. De gjør meg bare godt. Takk for fine setninger og gode beskrivelser. Raxo

    SvarSlett