Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 29. oktober 2013

Våt drøm

Ja, det er noen dager siden jeg har skrevet her nå.

Blir sånn når maten er tilgjengelig hele tiden nesten.

Skal litt tiltak til for å skrive om hver gang en har sex/setting. Det svinger begge veier, fra en lengre setting den ene dagen, til flere ganger sex den andre dagen.
Kan jo si at en ikke legger seg en dag uten og det er godt.
For meg som kunne hatt sex flere ganger pr. dag hele tiden, så er jeg veldig fornøyd med å ha sexslaven her for en stund.
Vet det ikke vil vare så lenge, men en får nyte de dagene en har.

Har alltid drømt om å bli tatt om natten. Ikke sånn playrape, men smygende inn mens en fortsatt er i drømmeland. Og det fikk jeg jaggu erfare her en natt.
Siden det var hverdag, forventet jeg overhode ingen ting. Vi er oppe tidlig på morran, så søvn er viktig skal en holde ut om dagen.



Det eneste jeg husker er at jeg har en heftig drøm. Om den kom pga. av at sexslaven tilnærmet meg meget forsiktig eller ikke vet jeg ikke.  Det går så heftig for seg at jeg våkner noen sek. ser meg rundt for å sjekke om jeg drømmer eller hva det er. Ligger med c-pap maskin for dem som vet hva det er, og nå gikk den på full turtall. Herregud, var full storm, jeg må ha pusta noe ille fort.

Ved siden av meg ligger sexslaven og sover. Hmm tenker jeg, skal banne på at det var noe, men snur meg fra mage til side og sovner.

Igjen tar drømmen meg, og jeg bare glir inn. FA... det er deilig, jeg bare rir inn i drømmen og pusten og pulsen bare øker. Til slutt blir pusten så intens at jeg våkner i det jeg får den våte orgasmen. Får slått av apparatet før jeg får overdose av luft, hehe
Snur meg og ser i et fjes som bare gliser og mellom bena mine er en fin våt flekk.

Gir han en god klem og takker, men nå må vi sove...... zzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar